Silicone spray
Silicone spray
Ik weet dat vele onder jullie silicone spray gebruiken om na een poetsbuurt hun quad lekker te laten blinken en ervoor te zorgen dat hij nadien gemakkelijker te reiningen valt.
Er staan nu busje Silicone olie van topcraft ( is een spray) in de Aldi in reklame (in de aanbieding voor onze noorderburen)
Ze kosten 0.89€ voor een busje van 200 ML.
Ik dacht dat de gangbare prijs van silicone spray ongeveer 6€ is voor een busje van 400 Ml
Ik heb alvast mijn voorraadje aangelegd als je weet dat je ongeveer een busje per grondige poetsbuurt nodig hebt.
Er staan nu busje Silicone olie van topcraft ( is een spray) in de Aldi in reklame (in de aanbieding voor onze noorderburen)
Ze kosten 0.89€ voor een busje van 200 ML.
Ik dacht dat de gangbare prijs van silicone spray ongeveer 6€ is voor een busje van 400 Ml
Ik heb alvast mijn voorraadje aangelegd als je weet dat je ongeveer een busje per grondige poetsbuurt nodig hebt.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
-
Rik350
- Quadracer

- Contacteer:
das veel teveel voor als je gaat poetsen maak je eerst alles grondig schoon en dan ga je met een doek napoetsen dus spray een beetje op de doek en ga wrijven dan zal je verbaasd zijn hoelang je met een busje doet.
PS silicone is een echt poetsmiddel dat toevallig ook smeert gebruik het beter niet voor je ketting hier komt teflon beter uit de (spuit)bus
PS silicone is een echt poetsmiddel dat toevallig ook smeert gebruik het beter niet voor je ketting hier komt teflon beter uit de (spuit)bus
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
Fré
- Quad Expert

mja, boter smeert ook hé
een busje per poetsbeurt? Ik spuit telkens met mijn o zo goed ruikende siliconespray heel mijn plastiek in en dan wrijven maar, en dat busje is nu half-vol (iets van een 250ml). En dit NA het gewone poetswerk (of het moest zijn dat ik hem nauwelijks vuil gemaakt heb).
een busje per poetsbeurt? Ik spuit telkens met mijn o zo goed ruikende siliconespray heel mijn plastiek in en dan wrijven maar, en dat busje is nu half-vol (iets van een 250ml). En dit NA het gewone poetswerk (of het moest zijn dat ik hem nauwelijks vuil gemaakt heb).
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Niets kan tippen aan Glitterspray van Denicol. Kost ook niet veel geld, denk 2 € of zoiets, is minder dan siliconespray.
www.denicol.com
Best van al erop spuiten als je net je quad schoongemaakt hebt en nog licht nat is. Opspuiten en openwrijven met een doek, dan heb je minst spray nodig en kleeft ie minst.
www.denicol.com
Best van al erop spuiten als je net je quad schoongemaakt hebt en nog licht nat is. Opspuiten en openwrijven met een doek, dan heb je minst spray nodig en kleeft ie minst.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Yep, was een actie die vorige week liep maar de meeste hebben nog een paar honderd van die bussen liggen.hé geldt dit voor alle aldi-winkels in belgië? anders ga ik maandag ook ff laaie
http://www.versteven.be/aldi/aldi-archi ... 004week06b
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
-
black warrior
- Easy Quadrider