speling op koppeling's lager

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
blaster200
Quadrider
Quadrider

speling op koppeling's lager

Bericht door blaster200 »

(gaat over een yamaha blaster, aan het rechterkant van het blok)

nou hier zit dus speling op:

Afbeelding

daar bij het rode omcirkelde ligt me lager eruit. Er zit gewoon veel speling op. Dat hoort niet zo te zijn toch?

en daar bij het blauwe (kickstarteras) heeft die ook een beetje speling maakt dat wat uit?

Oja en ik vond een pakking in stukken (als je em aan elkaar legt is die rond ongeveer) zou die van me koppeling zijn? En waar hoort die op/tussen te zitten?

bvd

Han
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

iK ZIE GEEN FOTO!
hmmmmmm. eat me..
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

wally schreef:iK ZIE GEEN FOTO!
doe je ogen open :mrgreen:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

1: kapotte pakking zal gebeurd zijn bij demonteren
2: speling op kickstarter kan geen kwaad, want is niet gelagerd als ik me niet vergis en anders toch lager vervangen
3: bij die lager die eruit ligt, volgens mij zit daarachter je balans as(dacht ik,is al een tijdje leden dat ik nog eentje heb opengedaan), nu kan die gebroken zijn, dus voor dat te chekken mag je je blok compleet splitten, als je dit nog nooit gedaan hebt ga je best bij iemùand die dat wel al gedaan heeft of doe je hem gewoon binnen. tenzij je veel lef en geduld hebt :)
greetz Robby
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

Robby schreef:1: kapotte pakking zal gebeurd zijn bij demonteren
2: speling op kickstarter kan geen kwaad, want is niet gelagerd als ik me niet vergis en anders toch lager vervangen
3: bij die lager die eruit ligt, volgens mij zit daarachter je balans as(dacht ik,is al een tijdje leden dat ik nog eentje heb opengedaan), nu kan die gebroken zijn, dus voor dat te chekken mag je je blok compleet splitten, als je dit nog nooit gedaan hebt ga je best bij iemùand die dat wel al gedaan heeft of doe je hem gewoon binnen. tenzij je veel lef en geduld hebt :)
greetz Robby
1: die pakking is niet kapot gegaan met het demonteren (oja tis niet de pakking die de carters van elkaar dichthouden) Maar die zat half tussen me koppeling best wel kapot getrokken zegmaar.
2:ow okee is dus niet zo ernstig gelukkig
3:Ik heb me koppeling enzo er nu afgehaald en in dat lager dat erin zit (open lager of hoe heet de) zitten nog maar 3 kogeltjes van de weet ik hoeveel en er zitten er geen in me olie dus die zullen wel tusse me versnelligsbak liggen. Maar ik denk dat ik em naar maessen breng en em gewoon helemaal laat reviseren wat nodig is.
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Plaats reactie