rare papieren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
massi
Easy Quadrider
Easy Quadrider

rare papieren

Bericht door massi »

mijn broertje heeft een nieuwe raptor 350 gekocht,nu de papiere er eindelijk zijn klopt er iets ni.
de chassisnr klopt maar op de papiere sta da het een worrior is en wij hebben een raptor, mijne maat juist de zelfde gekocht heeft het ook voor en die 2 raptors ware laatste modellen in de winkel.
wij gaan er mee terug na de winkel en kerel van de winkel zei das geen probleem ge moogt zo rijde maar ja nu zitte wij wel me worrior papiere op een raptor kan dit eigelijk?
greetz
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Re: rare papieren

Bericht door mr. »

een warrior is het oude model van een raptor 350 dus kdenk dat het gwoon klopt :wink:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
massi
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door massi »

ja maar het is een raptor van 2006 is een 2weken oud ik vin het ma raar eigelijk.
greetz
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

als de dealer waar je hem gekocht heb zegt dat het goed is dan zal het wel goed zijn :wink: ik weet bijna zkr dat het ook geen problemen geeft want het is in preciepe de zelfde quad alleen wat nieuwer :wink:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

Ik denk niet dat je hier problemen mee krijgt de meeste politiemannen (vrouwen) weten het verschil tussen een raptor 350 en een warrior niet eens...
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

yamaha_764 schreef:Ik denk niet dat je hier problemen mee krijgt de meeste politiemannen (vrouwen) weten het verschil tussen een raptor 350 en een warrior niet eens...
allemaal goed en wel
maar als ik een nieuwe quad koop, dan verwacht ik de juiste papieren...
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Ik zou naar D'Ieteren Belgie bellen om na te vragen of alles klopt op dat chassisnummer.
Dan weet je het zeker.
De dealer zal allicht niet zeggen als het niet klopt!
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Teunie schreef:Ik zou naar D'Ieteren Belgie bellen om na te vragen of alles klopt op dat chassisnummer.
Dan weet je het zeker.
Zou ik ook doen.
Waarschijnlijk is er niks aan de hand en hebben ze u nog een model van vorig jaar verkocht (zie chassisnummer) hopelijk heb je dan ook een heel goede korting gehad.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

1/chek je chasisnummer en vergelijk met je papier
2/wat is het bouwjaar van je quad (kan je achterhalen op de papieren en in het serienummer)
3/als er iets niet klopt,direkt dieteren bellen en bij politie gaan... dit zijn dingen die niet kunnen
massi
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door massi »

alles klopt gewoon das het rare.
de quad heeft nieuw 5800€ gekost papiere en nr kloppen en bj is 2006 da klopt ok het is heel raar.
ma heeft iemand dan ne nr wa ik heen kan bellen?
greetz
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

wat nummer inkloppenge moet eens kijken ...normaal staat de chassisnr toch op de quad als hij uit de fabriek komt...langs welke kant staat uw chassisnr ...mischien hebben de nieuwe chassisnr er uitgeslepen en er een nieuwe ingezet net als op de papieren van die warior...mischien omdat jou raptor een ingevoerde was...bv uit amerika hier kan je daar geen papieren voor krijgen...?
CHONG #29
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door CHONG #29 »

massi schreef:alles klopt gewoon das het rare.
de quad heeft nieuw 5800€ gekost papiere en nr kloppen en bj is 2006 da klopt ok het is heel raar.
ma heeft iemand dan ne nr wa ik heen kan bellen?
greetz
Mijn is ook van 2006 en er staat wel raptor op de papieren dus . :? :?
Teunie schreef:Ik zou naar D'Ieteren Belgie bellen om na te vragen of alles klopt op dat chassisnummer.
Dan weet je het zeker.
De dealer zal allicht niet zeggen als het niet klopt!
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Raptor of warrior is toch hetzelfde .
Is een warrior met ander plastiek dus zou ik me geen zorgen maken
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Er zijn hier toch genoeg mensen die zich dit jaar een 350 gekocht hebben, en die hebben nu WEL de juiste papieren gekregen. Dus moet jij ook de juiste papieren krijgen!

Maar we zitten hier maar te raden of het nu mag of niet, maar zijn er nu al stappen ondernomen naar D'Ieteren toe :?:
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

post eens een kopietje van je papier, of mail het me, heb ze dagelijks in men handen en kan je direkt zeggen of ze echt zijn of er mee gefoefeld is.
greetz ook een foto van je kadernummer
robbyken85@hotmail.com
Plaats reactie