
zeer appart
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
tointjuh schreef:dat is de cilinder kop van een crossmoter, de exacte naam weet ik er niet van. die heeft hetzelfde blok als de blaster
idd ik heb nog eens wat rond gezocht na deze foto
ze hebben in die blaster het blok van een yamaha dt200 in gebouwd.
het zelfde blok aleen vloeistof gekoeld en met powervalve goed voor zo'n 31pk
CustomCoatingsHelvoirt
hoeveel pk heeft een standaard blaster dangoed voor zo'n 31pk
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
KEVIN-RAPTOR #6 schreef:staat ook op de papieren he ?yamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef: en een raptor 350 ongeveer
daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
en ik kan dat niet weten want ik heb geen craptor 350
CustomCoatingsHelvoirt
-
BULLET-PROOF
- Quadverslaafde

- Berichten: 4014
- Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05
zal wel op de papieren kijkeyamaha tri-z schreef:KEVIN-RAPTOR #6 schreef:staat ook op de papieren he ?yamaha tri-z schreef:
daar zijn lijsten van maar dat kan ik me zo niet herinneren
al denk ik niet dat er veel verschil zal zitten tussen de raptor 350 en de blaster
en ik kan dat niet weten want ik heb geen craptor 350
-
blaster200
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
- Locatie: Deurne
heb je toevallig een link waar je dit van gevonden hebt? (kzal eens aan iemand vragen of die een dt 200 blokje aan kan komen zou die er gewoon onderpassen? Met een radiateur bevestiging eraan dan he)
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
blaster200 schreef:heb je toevallig een link waar je dit van gevonden hebt? (kzal eens aan iemand vragen of die een dt 200 blokje aan kan komen zou die er gewoon onderpassen? Met een radiateur bevestiging eraan dan he)
nja het is van een amerikaan
maar ik denk dat je op marktplaats of iets dergelijks gewoon een dt200 zoeken denk niet dat die zo heel duur zullen zijn.
en dan is het gewoon een bolt on eigelijk je kan hem er zo in ploffen
CustomCoatingsHelvoirt
-
Yamaha Grizzly 700
- Quad Master

- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Warrior350 +- 18pk
Raptor350 +- 20pk
Blaster200 +- 20pk
Zo zal het ongeveer zijn, op 1 of 2 pk verschil kijken we niet he
Ze zitten dus ongeveer allemaal op 1 lijn.
Het DT200 blok heeft er meer, netzoals het RZ350 blok waarvan de Banshee is afgeleid.
Denk dat een goede wel moeilijk te vinden is, worden al lang niet meer gemaakt.
Verder heb je extra elektronica nodig voor de powervalve. Met alleen een blok ben je dus weinig, de bedrading moet erbij zitten.
Dit is het hele topic over de conversie van de Blaster:
http://www.macdizzy.com/yfsdt_2003.htm
Originele DT200

RZ350
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Rz350

Tot zover een stukje historie.
Raptor350 +- 20pk
Blaster200 +- 20pk
Zo zal het ongeveer zijn, op 1 of 2 pk verschil kijken we niet he
Ze zitten dus ongeveer allemaal op 1 lijn.
Het DT200 blok heeft er meer, netzoals het RZ350 blok waarvan de Banshee is afgeleid.
Denk dat een goede wel moeilijk te vinden is, worden al lang niet meer gemaakt.
Verder heb je extra elektronica nodig voor de powervalve. Met alleen een blok ben je dus weinig, de bedrading moet erbij zitten.
Dit is het hele topic over de conversie van de Blaster:
http://www.macdizzy.com/yfsdt_2003.htm
Originele DT200

RZ350
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_Rz350

Tot zover een stukje historie.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"


