dit noem ik nou een goed idee

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
ticoquad
Quadrider
Quadrider

Bericht door ticoquad »

dus wat gaan we doen dan gaan we gewoon een leuke locatie zoeken en daar een datum of iets afspreken en onder elkaar een leuke evenementje organiceren. ik bedoel een quadcamp tourtje zoiets gewoon een leuk weekendje weg met ze'n alle van het forum zo leren we elkaar kennen en dan weten we gelijk wie we zijn inplaats van achter de pc te zitten en maar te typen. Kom we gaan gewoon deze forum een extra leven in gooien :knikduim:
Afbeelding
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Daar is de Euro Quad dag toch ook voor?
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

Vyrena schreef:Daar is de Euro Quad dag toch ook voor?
dan is het toch geen quadforum club match meer? Gaat toch alleen om de mensen die actief zijn op het forum?
hmmmmmm. eat me..
ticoquad
Quadrider
Quadrider

Bericht door ticoquad »

wally schreef:
Vyrena schreef:Daar is de Euro Quad dag toch ook voor?
dan is het toch geen quadforum club match meer? Gaat toch alleen om de mensen die actief zijn op het forum?
YES dat bedoel ik nou alleen met de mensen die lid zijn van de forum en zo trekken we misschien nog meer mensen die op deze forum komen.
Afbeelding
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Vorig jaar waren er ook veel mensen van het forum op de Euro Quad dag, en daar komen ook mensen die niet lid zijn. Daar heb je juist de kans om het forum te promoten, omdat er mensen komen die nog niet weten dat dit bestaat. Zoals met de t-shirts waar we mee bezig zijn en mss ook wel stickers.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
ticoquad
Quadrider
Quadrider

Bericht door ticoquad »

Vyrena schreef:Vorig jaar waren er ook veel mensen van het forum op de Euro Quad dag, en daar komen ook mensen die niet lid zijn. Daar heb je juist de kans om het forum te promoten, omdat er mensen komen die nog niet weten dat dit bestaat. Zoals met de t-shirts waar we mee bezig zijn en mss ook wel stickers.
ja oke dan begrijp ik het wel.
Afbeelding
Plaats reactie