Verslag hotcams Z400
Verslag hotcams Z400
hier is het dan:
we hebben vandaag enkel de intake cam getest omdat er eerst andere shims moeten worden geplaatst bij de exhaust cam, nadat hij gestart was ff warm laten rijden, toen het veld op. ik schrok van de kracht die de Z heeft gekregen, precies alsof hij echt wakker is geworden. de power begint rond half gas en trekt dan hard door tot in de top, onderaan de toeren is het wel iets minder maar dat ga ik proberen goed te maken met een andere uitlaat, de kracht die je bij krijgt is echt niet normaal! teun kan zijn mening ook geven over de curve die de Z nu heeft gekregen, hij kan er wat meer over praten denk ik
voor mij krijgt tot nu toe de intake cam een 10/10!
we hebben vandaag enkel de intake cam getest omdat er eerst andere shims moeten worden geplaatst bij de exhaust cam, nadat hij gestart was ff warm laten rijden, toen het veld op. ik schrok van de kracht die de Z heeft gekregen, precies alsof hij echt wakker is geworden. de power begint rond half gas en trekt dan hard door tot in de top, onderaan de toeren is het wel iets minder maar dat ga ik proberen goed te maken met een andere uitlaat, de kracht die je bij krijgt is echt niet normaal! teun kan zijn mening ook geven over de curve die de Z nu heeft gekregen, hij kan er wat meer over praten denk ik
voor mij krijgt tot nu toe de intake cam een 10/10!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Bwuh ik vond hem eigenlijk niet goed lopen, volgens mij ben je veel kracht kwijtgeraakt. Vooral bovenin de toeren, dan doet ie eigenlijk niet veel, behalve van voor omhoog gaan.
Ben serieus teleurgesteld, na al dat werk wat we eraan gehad hebben. En dan die metershoge zuil van zand als je gasgeeft, pfff echt tam.
Miljaar dat ding GAAAT!!!
Onderin is hij wat minder sterk als origineel, maar als je eenmaal in mid komt dan gaat die curve de hoogte in! Hij blijft ook tot in de hoogste toeren trekken als een gek, tot aan de begrenzer toe.
Ik kan deze mod echt iedereen aanraden! Het kost een paar centen maar is niet moeilijk om te doen, en het resultaat mag er zeer zeker zijn!!
Kan niet wachten tot ik die KFX heb en zelf kan gaan tunen!
Ben serieus teleurgesteld, na al dat werk wat we eraan gehad hebben. En dan die metershoge zuil van zand als je gasgeeft, pfff echt tam.
Miljaar dat ding GAAAT!!!
Onderin is hij wat minder sterk als origineel, maar als je eenmaal in mid komt dan gaat die curve de hoogte in! Hij blijft ook tot in de hoogste toeren trekken als een gek, tot aan de begrenzer toe.
Ik kan deze mod echt iedereen aanraden! Het kost een paar centen maar is niet moeilijk om te doen, en het resultaat mag er zeer zeker zijn!!
Kan niet wachten tot ik die KFX heb en zelf kan gaan tunen!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
over dat verlies onderin, kan je iets specifieker zijn? Moeilijke vraag, kweetet
bv: met dat powerlid, heeft dat ongeveer evenveel vermogen onderin extra gegeven als de hotcams weer verloren hebben?
maw is de power onderin met hotcams EN powerlid ongeveer gelijk aan stock?
tnx!
bv: met dat powerlid, heeft dat ongeveer evenveel vermogen onderin extra gegeven als de hotcams weer verloren hebben?
maw is de power onderin met hotcams EN powerlid ongeveer gelijk aan stock?
tnx!
Laatst gewijzigd door Fré op zo 15 feb, 2004 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hans, heb je je jetting veranderd na het plaatsen van de cams ? Dit kan wel eens het probleem zijn van de power onderin.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team