valt de hle tij stil?

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
wessss
Quadfanaat
Quadfanaat

valt de hle tij stil?

Bericht door wessss »

vandaag mijn eerste rit gemaakt op mijn nieuwe z . :D
echt een bom van een quad ben zeer content van zijn power en ligt fijn op de weg . alleen heeft de pret niet lang geduurd . eerst een 10 km gereden op gemak . ben dan een kameraad gaan halen . 2 km verder valt hij terwijl ik rijd gewoon stil ,alsof er geen bizine meer in zat :( :? ken eigenlijk nog niet veel van quads af en heb maar naar de winkel gebeld waar ik hem gekocht heb . hei zei dat ik mijn choke moest controleren of die niet bleef hangen of da knopke vaar u motor off te zetten niet op stond enz... maar dat was het niet :? . nog effe gewacht en nog eens proberen te starten toen ging hij weer . paar honderd meter verder weer het zelfde liedje :verymad: :x :verymad: effe erna ging hij weer . zo een paar keer gehad . en bij de laatste keer ben ik dan weer zo'n 10 km verder kunnen rijden zonder problemen . :?: heb hem toen een paar uur laten staan . kon het niet laten om effe te proberen of hij het weer deed . en ja , heb toen nog zo een 15 km kunnen rijden zonder problemen :?: :?: tot ik weer stilviel een kilometertje van thuis . bleek dat mijn naft op was :lol: :lol: :mrgreen: was al blij dat het niet hetzelfde was als ervoor . ben toen maar beginnen te duwen :braak: . nu moet ik hem morgennvroeg binnen doen hopelijk is het niets te erg . maar zal wel iets klein zijn vermoed ik
biestig
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door biestig »

mssn uwe nafttoevoer nie op reserve gezet?
wessss
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door wessss »

jawel ik had die al op reserve gezet toen hij de eerste keer stilviel :?
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

doet die het wanneer je afkomt van gas of is het wanneer je gas geeft dat die plots op zijn gat gaat.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Als je benzine bijna op is dan krijg je ook effecten dat hij soms wel genoeg benzine krijgt en soms niet zodat hij uitvalt.

Test hem eens met een volle tank.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

Zal inderdaad wel de benzine geweest zijn, zeker als je ziet hoeveel km. hij nog ongeveer gereden had voordat zijn benzine volledig op was.
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wessss
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door wessss »

heb vandaag gereden een 15 km zonder problemen :?: zal het dan toch mijn benzine geweest zijn . als het niet meer voorkomt des te beter :wink:
svenneke #46
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door svenneke #46 »

Ik had gisteren hetzelfde voor, ik dacht eerst dat het door mijn nieuwe demper kwam.
maar als ik hem op reserve zette was het gedaan.
Dan gaan tanken en probleem was opgelost.
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

wessss schreef:heb vandaag gereden een 15 km zonder problemen :?: zal het dan toch mijn benzine geweest zijn . als het niet meer voorkomt des te beter :wink:
inderdaad, en stilvallen kan nooit echt kwaad (als je een paar kilometer kan rijden). Dan is het waarschijnlijk een vuiltje in de carb ofzo!
Plaats reactie