Yoshimura RS3 Full System
Yoshimura RS3 Full System
Vorige week mijn nieuwe uitlaat aangekomen:
Yoshimura RS3 demper & voorbocht + FmF Jetkit
Voordien had ik een Fp demper gemonteerd ( fijne uitlaat , diep lawaai ) maar toen een mooie aanbieding om deze uitlaat + jetkit te kopen voor een prijsje (Nieuw).
Montage uitlaat
Met behulp van het forum en de zoekfunctie kwam ik te weten dat het monteren van de voorbocht niet zo heel simpel ging zijn. Thermostaathuis gedemonteerd, onderste radiatordarm en ventilator. Na een klein uurtje was de uitlaat gemonteerd.
Op de Yoshimura voorbocht zijn gaten voorzien omhet originele hitteschild te plaatsen : Groot pluspunt.
Quad gaan proberen , iets sterker onderin maar niet echt beduidend . Jetkit nog niet geplaatst.
montage jetkit
Bij het bestellen van de uitlaat raadde de leverancier een FmF jetkit aan .
In het weekend de jetkit geplaatst en met de raad van enkele forumleden (Skicks & Teunie) en met behulp van de manual op de DQT website er aan begonnen. De instellingen gevolgd die bij de jetkit zaten en dat blijkt goed te werken: Naald op positie 3 , sproeier DJ 150 ( Yoshi raad 160 aan, kan later nog veranderen), mengselshroef 3,5 toer naar buiten.
Bij de uitlaat zat een Tec-kit en ik had een extra besteld niet wetende dat er al een in de uitlaat zat ( pech, dus ik heb een Tec kit te koop), deze brengt het geluid van de uitlaat terug naar 93db (stationair). Zonder Teckit even luid als een Fp misschien zelfs luider.
Oordeel
Mooi uitzicht. Enorm verschil onderin , versnelling uit de bocht is veel beter . Geluid van Fp was misschien iets mooier wanneer beiden een db killer in hebben .
[/b][/u][/u]
Yoshimura RS3 demper & voorbocht + FmF Jetkit
Voordien had ik een Fp demper gemonteerd ( fijne uitlaat , diep lawaai ) maar toen een mooie aanbieding om deze uitlaat + jetkit te kopen voor een prijsje (Nieuw).
Montage uitlaat
Met behulp van het forum en de zoekfunctie kwam ik te weten dat het monteren van de voorbocht niet zo heel simpel ging zijn. Thermostaathuis gedemonteerd, onderste radiatordarm en ventilator. Na een klein uurtje was de uitlaat gemonteerd.
Op de Yoshimura voorbocht zijn gaten voorzien omhet originele hitteschild te plaatsen : Groot pluspunt.
Quad gaan proberen , iets sterker onderin maar niet echt beduidend . Jetkit nog niet geplaatst.
montage jetkit
Bij het bestellen van de uitlaat raadde de leverancier een FmF jetkit aan .
In het weekend de jetkit geplaatst en met de raad van enkele forumleden (Skicks & Teunie) en met behulp van de manual op de DQT website er aan begonnen. De instellingen gevolgd die bij de jetkit zaten en dat blijkt goed te werken: Naald op positie 3 , sproeier DJ 150 ( Yoshi raad 160 aan, kan later nog veranderen), mengselshroef 3,5 toer naar buiten.
Bij de uitlaat zat een Tec-kit en ik had een extra besteld niet wetende dat er al een in de uitlaat zat ( pech, dus ik heb een Tec kit te koop), deze brengt het geluid van de uitlaat terug naar 93db (stationair). Zonder Teckit even luid als een Fp misschien zelfs luider.
Oordeel
Mooi uitzicht. Enorm verschil onderin , versnelling uit de bocht is veel beter . Geluid van Fp was misschien iets mooier wanneer beiden een db killer in hebben .
[/b][/u][/u]
White Z400 '04 / Yoshimura RS3 system/ FmF Jetkit/ KW verlagingsveren.
www.thedukes.be
www.thedukes.be
Dozo schreef:Mooi uitlaat systeem
lekkere review
Zal je een bom duiten hebben gekost
Viel wel mee
www.thedukes.be
www.thedukes.be
mooie uitlaat
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Goedkoper dan een Fp lijn , rechtstreeks uit Amerika gekomen .Vincenzo schreef:jefke hij vraagt de prijs
echt een mooie uitlaat!
Uitlaten zijn daar spotgoedkoop alsook banden & velgen . Kortom alle onderdelen.
www.thedukes.be
www.thedukes.be
-
- Quad Master
Dank u dank u dank u . Nu kan je mijn Fp kopenloeloe schreef:mooi mooi mooi mooi mooi heel mooi
www.thedukes.be
www.thedukes.be
Let op, BTW aanslagen worden vaak nog nagestuurd...jefke78 schreef:Goedkoper dan een Fp lijn , rechtstreeks uit Amerika gekomen .Vincenzo schreef:jefke hij vraagt de prijs
echt een mooie uitlaat!
Uitlaten zijn daar spotgoedkoop alsook banden & velgen . Kortom alle onderdelen.
Dus als je deze niet gehad hebt dan komt er nog een centje bij...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Reken op +/- 30 % extra kosten, mocht je ze nog niet betaald hebben.Teunie schreef:Let op, BTW aanslagen worden vaak nog nagestuurd...jefke78 schreef:Goedkoper dan een Fp lijn , rechtstreeks uit Amerika gekomen .Vincenzo schreef:jefke hij vraagt de prijs
echt een mooie uitlaat!
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Beste mensen,No Limit YFZ schreef:Reken op +/- 30 % extra kosten, mocht je ze nog niet betaald hebben.Teunie schreef:Let op, BTW aanslagen worden vaak nog nagestuurd...jefke78 schreef: Goedkoper dan een Fp lijn , rechtstreeks uit Amerika gekomen .
.
Ik moet niets extra betalen . Het is als gift aangekomen .
Anders wel . Als je iets besteld in Amerika, eerdat het hier is, kost het evenveel als hier in België .
www.thedukes.be
www.thedukes.be