Suzuki lt-r
-
- Toeschouwer
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 12 mar, 2006 16:39
- Locatie: goetsenhoven
Suzuki lt-r
Na 10 min rijden is mijn voorbocht rood gloeiend, motor en koelwater ook heel heet, dat de ventilator aan springt !
Spark arrestor eruit en luchtfilter deksel eraf en een soort Cherrybomb van NIKKO racing.
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Je kunt toch nietsmeer regelen bij die injectie of wel
Spark arrestor eruit en luchtfilter deksel eraf en een soort Cherrybomb van NIKKO racing.
Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
Je kunt toch nietsmeer regelen bij die injectie of wel
Laatst gewijzigd door kristof-660 op zo 27 aug, 2006 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
quadrunner
-
- Quadracer
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
- Locatie: in een huis op een stuk grond
Die Cherry Bomb zorgt er volgens mij voor dat de mengverhouding terug juist en en dat hij niet meer te arm draait.
Ventilator springt ELKE keer aan als je 'm stilzet, ongeveer 20sec ofzo nadat de motor uit is gezet, en het contact nog opstaat.
Ik heb dezelfde config, maar dan met Cherry Bomb can Yoshimura, bij mij licht de bocht ook op, maar is niet helverlicht.
Ventilator springt ELKE keer aan als je 'm stilzet, ongeveer 20sec ofzo nadat de motor uit is gezet, en het contact nog opstaat.
Ik heb dezelfde config, maar dan met Cherry Bomb can Yoshimura, bij mij licht de bocht ook op, maar is niet helverlicht.
-
- Toeschouwer
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 12 mar, 2006 16:39
- Locatie: goetsenhoven
Dat heeft er naar mijn weten niets mee te maken.Vincenzo schreef:hoe oud is je quad eigelijk? want staal dat je in het begin verhit gloeit vlugger dan staal dat al enkele keren verhit geweest is.
mijn fp voorbocht gloeide int begin gelijk hel maar de jetting wat toch mooi koffie bruin. en nu doet ie dat nietmeer.(wel bij een Z400)
Kan wel zijn dat het verandert met het klimaat.
Maar dat de motor opeens minder benzine nodig zou hebben en uit zichzelf rijker gaat lopen, dat vind ik vreemd klinken.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
neenee dat bedoel ik er ook helemaal niet mee teun. maar het gloeien neemt af naarmate de bocht vaker verhit is geweest dat is wat ik naar voor wou schuiven. heeft natuurlijk niet stemaken met de jetting of in dit geval de injectie. maar mij lijkt het gewoon vreemd dat die quad van het fabriek uit te arm loopt of heeft dat andere redenen? zou mij eens moeten verdiepen op die injectie dan kan ik ook volgenTeunie schreef:Dat heeft er naar mijn weten niets mee te maken.Vincenzo schreef:hoe oud is je quad eigelijk? want staal dat je in het begin verhit gloeit vlugger dan staal dat al enkele keren verhit geweest is.
mijn fp voorbocht gloeide int begin gelijk hel maar de jetting wat toch mooi koffie bruin. en nu doet ie dat nietmeer.(wel bij een Z400)
Kan wel zijn dat het verandert met het klimaat.
Maar dat de motor opeens minder benzine nodig zou hebben en uit zichzelf rijker gaat lopen, dat vind ik vreemd klinken.

Klopt wel, die van mij gloeide in het begin ook véél feller, en toen stond ie standaard, maar na 'n weekje of 2 gereden te hebben was dat minder, en nu met mijn mods, is het niet terug erger geworden.Teunie schreef:Hmm ik wist niet dat de bocht minder ging gloeien naarmate hij ouder werd...
Het is wel zo dat een licht gloeiende bocht natuurlijk niet per definitie slecht hoeft te zijn.
Ik heb niets speciaals gedaan, open luchtfilter en open uitlaat, zoals de manual van de cherry-bomb het voorschrijft.