WHITE Z400 schreef:hey
als ik je een goede raad kan geve, GEEN 70cc kit steken. Hij gaat dan wel heel fel en is fijn maar lang plezier zul je niet hebben.
Hij zal snel vastlopen en dat blijft terugkomen.
Beste wat je kunt doen is rondelletje uit vario halen en boog van de pijp afzagen en dichtlassen.
Dan loopt hij dikke 70 .
Niet t zelfde als 70cc kit maar je zult ten minste geen stukken hebben
Beetje klekskoek 70km/h op andere bromquads misschien de vuistregel maar adly rs 50 is een uitzondering
Adly rs 50 is zeer moeilijk op te voeren en af te stellen blok is geen minarelli am6, een of ander type.
cilinders passen gewoon maar koppeling en vario moet je van een morinni blok af halen.
topsnelheid verhogen is zeer moeiijk bij de adly, trekkracht kun je wel bijna verdubbelen.
Cilinder zou ik een laagtoerige 70cc gietijzer nemen niks allu hoogtoerig loopt inderdaad zo vast(eigen ervaring).
Mijn advies als je hem op wilt voeren laagtoerige 70cc met een andere koppeling en het zaakje dan goed afstellen.
trekkracht zal ongeveer verdubelen maar de topsnelheid blijft het zelfde.
Bedenk wel dat als je een andere koppeling neemt met sterkere veren er in dat het een heel stukmoeilijker wordt om te switchen tuseen de 2 vooruit versnellingen en de achteruit.
Jammere is dat de quad nergens een begrenzer heeft dit zou een stuk minder arbeidsintensief zijn en minder geld kosten
Als je vragen hebt hoor ik het graag