Goede chiptuner?
-
- Quadracer
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
- Locatie: in een huis op een stuk grond
-
- Quadfanaat
- Berichten: 78
- Lid geworden op: di 11 apr, 2006 09:33
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 231
- Lid geworden op: za 03 jun, 2006 19:26
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
mijn pa heeft het gewoon bij de dealer laten doen, wij hebben een mercedes ml 320 diesel, en van 224 pk naar 264, duidelijk merkbaar verschil...en garantie op de motor blijft behouden
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quadracer
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
- Locatie: in een huis op een stuk grond
Eerst even zonder rijden is altijd beter; De motor heeft nog niet veel gedraait dus moet dit even gewoon worden + er zit in de olie van uit het fabriek een product in dat de eerste krabbetjes en putjes dicht maakt in de motor. Dus het is verstandiger om te wachten tot na de eerste onderhoudsbeurt dan heeft dit product zijn kans gekregen om zijn best te doen voor de binnenkant van de motor. maar normaal gezien op drieduizend kilometer is de motor het meeste al gewoon. Nog een tip voor nieuwe wagens : eerste duizend kilometer niet boven de drieduizend toeren gaan daarna om de duizend kilometer vijfhonderd hoger gaan dus
1000KM is 3000 toeren
2000KM is 3500 toeren
3000KM is 4000 toeren
Hiermee krijg je ook een beter koppel heb dit zelf al meer dan eens ondervonden. Ben zelf automecanieker van diploma en heb almeer dan 1 nieuwe wagen gehad.
1000KM is 3000 toeren
2000KM is 3500 toeren
3000KM is 4000 toeren
Hiermee krijg je ook een beter koppel heb dit zelf al meer dan eens ondervonden. Ben zelf automecanieker van diploma en heb almeer dan 1 nieuwe wagen gehad.
raptor 660 power
hey,
kijk hier misschien ook eens naar, chip-tuning heb ik niet gedaan maar wel bijna alle onderdelen gehaald,
www.carequipment.be
dan kan je op o-zone klikken voor opel enz...
kijk hier misschien ook eens naar, chip-tuning heb ik niet gedaan maar wel bijna alle onderdelen gehaald,
www.carequipment.be
dan kan je op o-zone klikken voor opel enz...
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb mijn auto in ieder geval goed stevig ingereden, en loopt heel vlotjes, en inderdaad zoals het hier in het forum voor de quad beschreven staat, mijn auto is ondertussen bijna 6 jaar oud en heb nog "gelukkig maar" geen stukken aan motor gehad en 't is niet dat ik een bompa rijstijl heb
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Heb met Hartog tuning gemaild, zeer aardig en beantwoorde al m'n vragen, ga ik zeker heen. Volgens hem was het 'vlotte' inrijden ook veel beter. Dus niet inrijden als een 80-jarige, maar vlot doortrekken (niet te ver uiteraard), af en toe de motor goed laten afkoelen en natuurlijk eerst goed warm rijden.
Na m'n eerste onderhoudsbeurt ga ik er heen, de winst zou ~17-18pk en 30-35Nm moeten zijn.
Na m'n eerste onderhoudsbeurt ga ik er heen, de winst zou ~17-18pk en 30-35Nm moeten zijn.
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Voor Alle motoren geldt hetzelfde. Warm rijden en knallen. Je hebt toch garantie en als het niet goed is, zat het al niet goed. Waarom worden er motorfietsen, f1 motoren, vliegtuigmotoren op een testbank ingereden.? Omdat het dan goed op elkaar ingelopen is. waarom zijn die auto's van bejaarden altijd zo langzaam? Omdat ze zo traag al dikke s tront in een trechter rijden.
hmmmmmm. eat me..
-
- Quadracer
- Berichten: 1401
- Lid geworden op: do 10 nov, 2005 10:38
- Locatie: in een huis op een stuk grond