Kinzo lier

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Kinzo lier

Bericht door mikebike »

Iemand ervaring,of idee hoe je deze lier op de quad kunt bevestigen?
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_produk ... =&BAC=&LC=
foto weet ik ff niet toe te voegen.. :oops:
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker :-)
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

t'ja voor 70 euro, kun je natuurlijk niet gekloot zijn.
Ik doe met dit materiaal niet mee en hou het bij Warn en Ramsey.
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

ik heb nu ook een warn lier maar daarvoor had ik ook dat liertje, en wees maar gerust werkt prima. je moet geen grizzly er mee los gaan trekken, dat is te zwaar. maar ik had een bruin350 4x4 en die weegt ongeveer net zoveel als jou wolverine...kun je gerust kopen
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Yamaha Grizzly 700 schreef:ik heb nu ook een warn lier maar daarvoor had ik ook dat liertje, en wees maar gerust werkt prima. je moet geen grizzly er mee los gaan trekken, dat is te zwaar. maar ik had een bruin350 4x4 en die weegt ongeveer net zoveel als jou wolverine...kun je gerust kopen
Hoe zat die vast dan..ik bedoel het ziet er naar uit dat er geen montagespul bij zit geleverd,of zie ik dat verkeert?
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

laat ik je een goeie tip geven. warn berekend zijn lieren om maar een voorbeeld te geven die zekerheid ga je nooit hebben bij een goedkope lier ofzo.

ikzelf heb ook een warn op mijn Z400 staan en dat ding wijgert nooit diens waar ze ook steekt modder water, ...

denk er ook goed aan als zo iets begeeft dat je met een moordwapen bezig bent en een kabelbruik echt lelijke verwondingen kan teweegbrengen!

dus als ik je een goeie tip mag geven bespaar daar niet op een paar 100€ als je me verstaat

greetz
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

mikebike schreef:
Yamaha Grizzly 700 schreef:ik heb nu ook een warn lier maar daarvoor had ik ook dat liertje, en wees maar gerust werkt prima. je moet geen grizzly er mee los gaan trekken, dat is te zwaar. maar ik had een bruin350 4x4 en die weegt ongeveer net zoveel als jou wolverine...kun je gerust kopen
Hoe zat die vast dan..ik bedoel het ziet er naar uit dat er geen montagespul bij zit geleverd,of zie ik dat verkeert?
hij had standaard al 2 gaten, bij mijn bruin zaten er al gaten om een lier op te maken en daar paste die precies op
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light

RHINO 660
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

Net zoals Vincenzo zegt je kunt beter voor kwaliteit gaan. Ik ken mensen uit de 4x4 sport die zelfs met lieren van ramsey ofzo elke wedstrijd stukken reden, en dat is ook kwaliteit. Warn is op het gebied van lieren volgens mij gewoon het beste. Ik denk dat je jezelf dankbaar bent als je een paar 100 euro meer uitgeeft en jezelf uit elke modderpoel kunt trekken dan dat je wat bezuiningt en dalijk ergens echt goed vast komt te zitten..

Groeten
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

ik zou ook voor een warn gaan dan heb je kwaliteit en die is gemaakt voor op de quad en die kan goed tegen zware omstandigheden zoals water en modder

en die kun je gewoon bevestigen op je quad

ik heb zelf een warn winch 2.5 en die heeft al wat water gezien en die weigerd nooit :duimhoog:
yamaha grizzly 700fi
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

ik had dat liertje op mijn lt 160 gehad en het ging perfect ik heb hem er met twee ijzeren platen en een paar bouten en moeren op gezet en het zat heel stevig .
voor de rest is het een prima lier ik heb hem niet bepaald zachtaardig gebruikt en hij sleepte mij overal door. (binnenkort komt hij weer op mijn rappy :crosser: )
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

Ik weet het nog niet..ene kant geeft kinzo(of een ander b merk) 2jaar garantie,dus ze ruilen hem zo om als die stuk loopt,andere kant wil ik wel een warn,alleen die is 6 maal zo duur,maar daarintegen supermooi afgewerkt en er zitten dacht ik rolletjes voorop om de kabel te geleiden als je scheef staat,dat zou wel een gemis zijn op de goedkopere lieren..( http://www.iriktrading.com/index.php?pa ... p&Itemid=4 ) ook een mooi b merk,zie je het goedkope merk KINZO niet staan,of zoals sommige zeggen kinzooi :chagarijn: :)
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Die Kinzo en b merken zijn niet gemaakt om in de modder te spelen.
Warn wel.
Ik dacht zelfs dat deze niet waterdicht zijn bij...
mikebike
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mikebike »

behoeft een warn ook niet uit elkaar gehaalt te worden naar kopje onder?dat lijkt me een heel groot nadeel..ik wil zo weinig mogelijk onderhoud eraan hebben(aan de hele quad,ik heb nu ook al een cardan :duimhoog: )..een keertje afspuiten en in de garage ermee..
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

zo'n kinzo lier is niet gemaakt voor op een quad die in de modder en in het water rijd maar meer voor op boot trailers en dat soort dingen
yamaha grizzly 700fi
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master

ik heb nu zelf ook warn en is toch wel de beste :afgestudeerd: maar prijs verhoudelijk is zon liertje ook niet gek, als je hem niet voor zware dingen gebruikt...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Bleu light

RHINO 660
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Enkel de Warn3.0 is waterdicht :lol: