He mannen, een ritje gemaakt met Jelle en ne maat van mij.
Hieronder enkele foto's, de kwaliteit van foto's is niet altijd even goed maar was een tof ritje en foto's zijn dan ook met GSM genomen en ik moet toegeven dat ikzelf ook niet de beste fotograaf ben
Hans die even vastzat
Volgende keer zullen we een echt fototoestel meenemen en zeker wat meer foto's nemen.
was inderdaad leuk tot de flikken daar waren gelukkig kunnen weg rijden die zatten met een opel astra en een golf in de veldwegskes de kiekes wel paar keer veel geluk gehad he manne maar twas toch een goed einde al zeg ik het zelf ben die flikken daarna ook nog tegen gekomen als ik fritten was gaan hallen met de wagen.
wow, das sjans!
vandaag rij ik van mijn ene kant van de hof naar de andere (met twee wielen de baan op)
zonder helm, en tmoe weer keer lukken da de flikken voorbij komen e geen boete, ma wel gezaag!
twofifthy schreef:wow, das sjans!
vandaag rij ik van mijn ene kant van de hof naar de andere (met twee wielen de baan op)
zonder helm, en tmoe weer keer lukken da de flikken voorbij komen e geen boete, ma wel gezaag!
nee toch niet maar iedereen gaat daar met cross, trial en jeepjes zelfs wandelaars maar denk dat die juist de flikken bellen we zijn toen ook een wandelaar tegengekomen en diene mens da was nogal ne zure