Mocht iemand een sleepkar maken denk ik dat er wel heel wat interesse zou zijn. Heel wat landbouwers hebben ook een quad en zouden dus met traktor én quad kunnen deelnemen. Zou ook eens wat anders zijn tussen al die traktoren. Ben op de avond traktor pulling in Langemark geweest en eerlijk gezegd vind ik er buiten de specials en 14000 kg klasse niet zo veel aan.
Wel degelijk reglement maken want is al genoeg discussie bij traktoren...
tik eens op google "ATV pulling" of "Quad pulling" en je krijgt massa's info en reglementen.
Yamaha schreef:Ik doe ook aan trekkertrek.
Met een opgeschroefde John Deere 6920
Tot hoeveel pk als ik vragen mag ? en dan wilt hij wss nog niet trekken
Hij geeft 240pk En er is nog geen trek geweest waar ik geen prijs heb gehad en het hele podium stond vol met John Deere.
En de rest mag op ee brandstapel!
Is trouwens geen sport klasse maar is gewoon van een loonbedrijf, dus er word dagelijks mee gewerkt
Yamaha schreef: En er is nog geen trek geweest waar ik geen prijs heb gehad en het hele podium stond vol met John Deere.
Allemaal John deere? hier in West-vlaanderen rijden er geen zoveel john deere zunne.
Kijk maar een keer naar de uitslagen van de 5000 en 6500kg, daar zul je veel Massey- Ferguson vinden in de top 3 , Ik heb enkele neven die al jaren winnen in deze klasse en enkel maar concurentie hebben onder elkaar, mijn neef van 15 won dit jaar in Kortemarkl
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Yamaha schreef:Ik doe ook aan trekkertrek.
Met een opgeschroefde John Deere 6920
Tot hoeveel pk als ik vragen mag ? en dan wilt hij wss nog niet trekken
Hij geeft 240pk En er is nog geen trek geweest waar ik geen prijs heb gehad en het hele podium stond vol met John Deere.
Is trouwens geen sport klasse maar is gewoon van een loonbedrijf, dus er word dagelijks mee gewerkt
240 pk ,dan ben je toch ook groot genoeg voor in de 9a 10 ton te rijden ? of in de 7,5 ?
Normaal weegt hij 7500kg, met standaard 180pk. Voor de trekkertrek komt er 1500kg bij en doen we met een laptop het brandstof systeem enigsinds wat aan passen
Moet je niet te veel doen want het blijft natuurlijk een machine waar ook nog geld mee verdiend moet worden
Greets!
p.s. ik kijk even of ik wat foto's kan maken en posten