poll keuze ontwerp t-shirten QFB
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
en het getuigt van weinig respect dat jij plots alles op jou neemt!
ik stuur jou een mail met info en plots pik je mijn idee ? dan vragen ze hier of ik het terug op mij wil nemen, ik wilde het doen, ben al naar drukker en al geweest en dan kom je plots WEER opdagen en weer alles inpikken ?
wie heeft er hier geen respect ? sorry no limit maar dit vind ik erover. en geen respect voor het forum ?
ik ben hier misschien niet zo actief, heb zelf geen quad maar heb er godverdomme vorige keer zelf geld ingestoken ?
wie zou dat doen ?
nu wou ik het weer op mij pakken... gewoon omdat quad me intresseren, ik wil dat er meer mogelijkheden komen voor quads (en moto's )
ik volg alles op de voet, teken alle petities, doe wat ik kan en help waar mogelijk
en dan heb ik GEEN RESPECT ?
zou jij mij helpen met de strijd om hondjes te plaatsen (want daar kruipt ook veel tijd in) ik ben er elke dag uren mee bezig, wij hebben ook nood aan mensen die ons helpen... ga jij dat doen zomaar ?
awel ik wou dit forum helpen, ZOMAAR...
ik stuur jou een mail met info en plots pik je mijn idee ? dan vragen ze hier of ik het terug op mij wil nemen, ik wilde het doen, ben al naar drukker en al geweest en dan kom je plots WEER opdagen en weer alles inpikken ?
wie heeft er hier geen respect ? sorry no limit maar dit vind ik erover. en geen respect voor het forum ?
ik ben hier misschien niet zo actief, heb zelf geen quad maar heb er godverdomme vorige keer zelf geld ingestoken ?
wie zou dat doen ?
nu wou ik het weer op mij pakken... gewoon omdat quad me intresseren, ik wil dat er meer mogelijkheden komen voor quads (en moto's )
ik volg alles op de voet, teken alle petities, doe wat ik kan en help waar mogelijk
en dan heb ik GEEN RESPECT ?
zou jij mij helpen met de strijd om hondjes te plaatsen (want daar kruipt ook veel tijd in) ik ben er elke dag uren mee bezig, wij hebben ook nood aan mensen die ons helpen... ga jij dat doen zomaar ?
awel ik wou dit forum helpen, ZOMAAR...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ho ho ho, denk dat er hier misverstand is hoor, tussen midden juli en eind augustus had ik weinig of geen tijd door verlof en vele wedstrijden en kon hier weinig volgen op het forum. Als jij alles wil doen, wel doe dan maar gerust je ding. Heb er niets op tegen. Overleg wel even met de andere mods, hun mening telt minstens even veel als ik.
Goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb zijn de prijzen van red king, die hier ergens in het topic met de ontwerpen staan.
Laat je wel niet meer vangen zoals de vorige keer, eerst laten overschrijven, inclusief verpakkings en verzendingskosten. Spreek desnoods af om T-shirts voor Nederland naar Ralph op te sturen, die was bereid ze dan door te sturen naar de Nederlandse forum gebruikers. Als je wat extra wil maken voor mij ok, dan is dat op jouw risico.
In plaats van hier keet te schoppen kun je mij net zo goed eens PM sturen of eens bellen om te overleggen 0475/95.17.80
Goedkoopste wat ik tot nu toe gevonden heb zijn de prijzen van red king, die hier ergens in het topic met de ontwerpen staan.
Laat je wel niet meer vangen zoals de vorige keer, eerst laten overschrijven, inclusief verpakkings en verzendingskosten. Spreek desnoods af om T-shirts voor Nederland naar Ralph op te sturen, die was bereid ze dan door te sturen naar de Nederlandse forum gebruikers. Als je wat extra wil maken voor mij ok, dan is dat op jouw risico.
In plaats van hier keet te schoppen kun je mij net zo goed eens PM sturen of eens bellen om te overleggen 0475/95.17.80
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Zodra jullie eruit zijn wie nou wat doet,lees ik het wel.
Het zou me leuk lijken om een aantal shirts van het Forum te hebben zodat ik ze kan dragen naar de verschillende evenementen die ik bezoek.
Plus heb ik geen quad gerelateerde shirts en een prijs van 15 eurie per stuk vind ik niet veel.
als ik daarmee ook nog het forum steun, is dat toch mooi meegenomen of niet
of euh ben ik nu weer typisch "nen hollander"
Wie wat doet heb ik geen mening over zoals eerder gemeld.
Ik wacht geduldig af wat komen gaat.
Het zou me leuk lijken om een aantal shirts van het Forum te hebben zodat ik ze kan dragen naar de verschillende evenementen die ik bezoek.
Plus heb ik geen quad gerelateerde shirts en een prijs van 15 eurie per stuk vind ik niet veel.
als ik daarmee ook nog het forum steun, is dat toch mooi meegenomen of niet
of euh ben ik nu weer typisch "nen hollander"
Wie wat doet heb ik geen mening over zoals eerder gemeld.
Ik wacht geduldig af wat komen gaat.
-
- Quad Master
Het is toch niet meer dan logisch dat de oprichter/eigenaar van dit forum beslist over T-shirts van zijn forum.
Dat Ivoman een vergoeding krijgt is ook niet meer dan normaal. Dankzij hem is het forum de laatste maanden véél aangenamer geworden.
Hij heeft hier veel werk ingestoken, ook al is het meeste niet echt zichtbaar. Maar achter een simpel knopje op dit forum zitten al soms uren opzoekingswerk en design in.
Ik zou ook alleen maar de origineele T shirt willen. Ik steun het forum
Dat Ivoman een vergoeding krijgt is ook niet meer dan normaal. Dankzij hem is het forum de laatste maanden véél aangenamer geworden.
Hij heeft hier veel werk ingestoken, ook al is het meeste niet echt zichtbaar. Maar achter een simpel knopje op dit forum zitten al soms uren opzoekingswerk en design in.
Ja en Nee..Sharky #3 schreef:Het is toch niet meer dan logisch dat de oprichter/eigenaar van dit forum beslist over T-shirts van zijn forum.
Racerke heeft dit van 't begin af op zich genomen, en ik vond de reactie van No Limit ook ineens raar. Alsof hij met de eer wil gaan lopen.
Was het dan ook niet beter om ook eens met Racerke contact op te nemen voordat NoLimit dit bericht plaatste?
Vorige keer heeft Racertje dit goed gedan naar mijn idee, en mij leek het dan ook niet meer dan normaal dat ze dit deze keer verder zet.
Dat de rest ermee wil helpen, OK, zoveel te beter, maar werk dan samen om iets te bereiken... En niet zomaar ineens iemand anders zijn idee verder zetten...
Over die vergoeding voor Ivoman... Mja... Kijk, dit is een hobby zoals een ander, waar je je (meestal belangeloos) voor inzet. Ik beheer zelf ook de hele website van DQT samen met forum, enz... Maar ik verwacht ook niet dat ik hiervoor iets in de plaats krijg, hier heb ik nu eenmaal zelf voor gekozen. Ik ben meestal al content met ene gewone "merci", "bedankt" of "ferm gedaaan !"
Vanaf 't moment dat iemand betaald wordt voor een bepaalde job, mag je ook dingen van hem gaan verwachten, en is het woordje "hobby" ver weg... Dan gaat hij bepaalde verplichtingen hebben naar het forum toe. Moest dan éénmaal niet lukken, gaat er genoeg volk zijn om hem op z'n plaats te zetten. Hier moet ook eens bij stilgestaan worden.
Ik heb er zeker niets op tegen, maar of dit dan een vooruitgang is, weet ik niet...
Racerke, NoLimit, Ralph, Ivoman, bespreek dit eens via MSN, PM of een andere manier, zodat iedereen tevereden is met het resultaat.
Het eerste idee was gewoon een QFB t-shirt. Nu is het al "steun aan het forum" geworden, met als beloning een t-shirt...
Laatst gewijzigd door AlfA op ma 04 sep, 2006 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Volgens mij gaat het hier (opnieuw) helemaal de verkeerde kant en eerlijk gezegd overvalt het mij een beetje en weet ik niet goed hoe ik hierop moet reageren.
Ten eerste vind ik dat het maken van T-shirts eerder iets is dat door moderators in handen genomen moet worden. Maar als racerke dat perse zelf in handen wil nemen heb ik daar geen probleem mee maar dat is dan zijn verantwoordelijkheid.
Wat betreft de steun aan het forum : hierover is zowat een jaar geleden al eens topic en dacht ook poll over geweest. Aanleiding was het feit dat forum zowat een week uit de lucht was door technische problemen waar geen enkele van de bestaande mods iets kon aan verhelpen. De enige mogelijkheid was naar Synaptech stappen om het forum terug op zijn poten te helpen. Synaptech is echter een bedrijf en geen vzw dus moet dat betaald worden. Nu hebben we Ivoman die alles perfect laat draaien, zorgt voor nieuwe mods en dergelijke. Naar de mening van de mods verdient hij daar ook erkenning voor. Zeker als je ziet welke reacties hij achter de schermen soms krijgt van bepaalde gebruikers...
Vandaar het idee om beide aan elkaar te koppelen. Dan heb je niet het simpele dragen van een T-shirt dat tegen kostprijs verkocht wordt maar toon je effectief aan dat het forum je nauw aan het hart ligt.
En komaan, als ik zie welke budgetten hier tegen quads gegooid worden, bij sommige al onnozeler bling bling dan anderen, dan komt het toch niet op die 10 € bovenop de 10 € van de kostprijs van de t-shirt ?
Vroeger toen ik ritten organiseerde met een gids in Noord-Frankrijk kon ik er me ook eindeloos over opwinden : ze kopen een quad van +/- 10.000 € en klagen dan als ze 35 € inschrijving moeten betalen voor een schitterende rit...
Ten eerste vind ik dat het maken van T-shirts eerder iets is dat door moderators in handen genomen moet worden. Maar als racerke dat perse zelf in handen wil nemen heb ik daar geen probleem mee maar dat is dan zijn verantwoordelijkheid.
Wat betreft de steun aan het forum : hierover is zowat een jaar geleden al eens topic en dacht ook poll over geweest. Aanleiding was het feit dat forum zowat een week uit de lucht was door technische problemen waar geen enkele van de bestaande mods iets kon aan verhelpen. De enige mogelijkheid was naar Synaptech stappen om het forum terug op zijn poten te helpen. Synaptech is echter een bedrijf en geen vzw dus moet dat betaald worden. Nu hebben we Ivoman die alles perfect laat draaien, zorgt voor nieuwe mods en dergelijke. Naar de mening van de mods verdient hij daar ook erkenning voor. Zeker als je ziet welke reacties hij achter de schermen soms krijgt van bepaalde gebruikers...
Vandaar het idee om beide aan elkaar te koppelen. Dan heb je niet het simpele dragen van een T-shirt dat tegen kostprijs verkocht wordt maar toon je effectief aan dat het forum je nauw aan het hart ligt.
En komaan, als ik zie welke budgetten hier tegen quads gegooid worden, bij sommige al onnozeler bling bling dan anderen, dan komt het toch niet op die 10 € bovenop de 10 € van de kostprijs van de t-shirt ?
Vroeger toen ik ritten organiseerde met een gids in Noord-Frankrijk kon ik er me ook eindeloos over opwinden : ze kopen een quad van +/- 10.000 € en klagen dan als ze 35 € inschrijving moeten betalen voor een schitterende rit...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Wie die t-shirts laat drukken maakt toch niets uit, belangrijkste is dat ze er komen of niet soms ?
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ik kom er eigenlijk niet tussen maar zal men zegje ook maar eens leggen,racerke is men vriendin en no limit oprichter van het forum... dusja
maar wat ik me wel herinner is dat we een dik jaar geleden T-shirts laten maken hebben en dat deze toen 7€of 7,50€ waren, ik draag er nog wekelijks 2-3 van en waren van enorm goede kwaliteit zoals ik nu al hebben mogen ervaren. als ik me niet vergis hadden we toen ergens 5cent per T-shirt over om een ronde prijs te houden, verzendingskosten en alles afgeleverd van persoon tot persoon... dus rijk zijn we er niet van geworden
als ik me ook niet vergis ging het over rond de 80 T-shirts, dus die 4€ hebben we is goed opgedronken
maar nu komt daar iemand aan met een bedrag van 15€... nu kan ik rekenen met het kliche ergens een 8-9€ per t-shirt omdat het wat ingewikkelder is dan het vorige (en dan nog,tzal zoveel niet zijn omdat er waarschijnlijk meer afnemers gaan zijn en het forum enorm gegroeid is het laatste jaar)
dus dan houden we van die 15€ ergens 6€ over (minstens) 6x80= 480€
mooie forumsteun laat ik zeggen...
Heb wel wat over voor dit forum,maar niet op deze manier
kweet dat er is sprake was van een donatie van een willekeurig bedrag, maar is nooit wat geworden... zou de eerste geweest zijn om 5€ te storten trouwens
voor die prijs houd ik men oude t-shirt wel...
greetz
Toegevoegd na 2 minuten:
als we over 10€ gaan spreken dan spreken we over 800€? ik maak de boekhouding niet maar toch veel geld voor hobby's
En wat zou je dan doen met mensen die 5T-shirts of meer bestellen? er waren meerdere die dat deden 5x15€= 75€ zou ziek zijn voor zo een t-shirt aan te doen.
vergeet niet dat er heel wat minderjarigen op het forum zitten die het met hun zondagse 10€ moeten stellen... bij sommige leverde dat al problemen de vorige keer...
greetz
maar wat ik me wel herinner is dat we een dik jaar geleden T-shirts laten maken hebben en dat deze toen 7€of 7,50€ waren, ik draag er nog wekelijks 2-3 van en waren van enorm goede kwaliteit zoals ik nu al hebben mogen ervaren. als ik me niet vergis hadden we toen ergens 5cent per T-shirt over om een ronde prijs te houden, verzendingskosten en alles afgeleverd van persoon tot persoon... dus rijk zijn we er niet van geworden
als ik me ook niet vergis ging het over rond de 80 T-shirts, dus die 4€ hebben we is goed opgedronken
maar nu komt daar iemand aan met een bedrag van 15€... nu kan ik rekenen met het kliche ergens een 8-9€ per t-shirt omdat het wat ingewikkelder is dan het vorige (en dan nog,tzal zoveel niet zijn omdat er waarschijnlijk meer afnemers gaan zijn en het forum enorm gegroeid is het laatste jaar)
dus dan houden we van die 15€ ergens 6€ over (minstens) 6x80= 480€
mooie forumsteun laat ik zeggen...
Heb wel wat over voor dit forum,maar niet op deze manier
kweet dat er is sprake was van een donatie van een willekeurig bedrag, maar is nooit wat geworden... zou de eerste geweest zijn om 5€ te storten trouwens
voor die prijs houd ik men oude t-shirt wel...
greetz
Toegevoegd na 2 minuten:
als we over 10€ gaan spreken dan spreken we over 800€? ik maak de boekhouding niet maar toch veel geld voor hobby's
En wat zou je dan doen met mensen die 5T-shirts of meer bestellen? er waren meerdere die dat deden 5x15€= 75€ zou ziek zijn voor zo een t-shirt aan te doen.
vergeet niet dat er heel wat minderjarigen op het forum zitten die het met hun zondagse 10€ moeten stellen... bij sommige leverde dat al problemen de vorige keer...
greetz
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Als ik de keuze moet maken tussen 480 € geven aan Ivoman die er dan ongeveer 1 € per uur dat hij er heeft ingestoken voor krijgt of ik betaal 480 € aan Synaptech waar we veel minder voor krijgen voor dat geld en langer moeten wachten op een mod, dan is voor mij de keuze vlug gemaakt.
Voor mijn part is het dan simpel als je geen 10 € over hebben voor het onderhoud van de site :
1. Racerke verkoopt opnieuw de T-shirts aan inkoopprijs en regelt alles, zo kan iedereen pronken dat hij op het QFB forum zit
2. We starten vrijwillige dotatie voor wie het werk waardeert aan het forum
Ik blijf er echter een slecht gevoel bij hebben. Langs de ene kant geld buiten smijten en aan de andere kant de gierigheid zelf spelen.
Voor mijn part is het dan simpel als je geen 10 € over hebben voor het onderhoud van de site :
1. Racerke verkoopt opnieuw de T-shirts aan inkoopprijs en regelt alles, zo kan iedereen pronken dat hij op het QFB forum zit
Ik blijf er echter een slecht gevoel bij hebben. Langs de ene kant geld buiten smijten en aan de andere kant de gierigheid zelf spelen.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Voor de liefhebbers : hier het dotatie topic, dan was er blijkbaar weinig of geen tekenkanting
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... n&&start=0
Als wie daar heeft meegestemd een dotatie doet dan zijn alle problemen opgelost.
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... n&&start=0
Als wie daar heeft meegestemd een dotatie doet dan zijn alle problemen opgelost.
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik heb dit zo even zitten volgen en lezen en ik denk het volgende. Als je nu toch die t-shirts laat drukken en ze zijn bijvoorbeeld zeg maar 7 euro, ze voor 10 euro laten verkopen. Want de vrijwillige bijdrages worden denk ik toch niets, veel minderjarigen hebben daar geen zin in en geen geld voor of willen het ergens anders aan besteden. Hou die vrijwillige bijdrage er wel in voor andere mensen die wel geld willen geven tbv het forum, maar vraag dan bij die t-shirts een kleiner bedrag zodat iedereen kan steunen en een mooi t-shirt heeft.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
tgaat em daar niet over... dat er kosten zijn voor het forum te onderhouden daar kom ik bij, maar die moet je niet onderdukken door t-shirts,deze moeten democratisch blijven en toegankelijk voor iedereen... wie ze maakt maakt me ook niet uit ze.No Limit YFZ schreef:Als ik de keuze moet maken tussen 480 € geven aan Ivoman die er dan ongeveer 1 € per uur dat hij er heeft ingestoken voor krijgt of ik betaal 480 € aan Synaptech waar we veel minder voor krijgen voor dat geld en langer moeten wachten op een mod, dan is voor mij de keuze vlug gemaakt.
wie spreekt er van geld buitensmijten? Er zijn hier op het forum veel mensen die zich heel veel kunnen permiteren, maar er zijn er ook andere, breng daar ook begrip voor.
Als er dan toch iemand moet betaald worden voor zen werk in het forum dat pleit ik voor een vrijwillige donatie per jaar...
geef je 1€ geef je 1€ maar geef je er 20 dan is dat ook zo, en iedereen over een gelijke kam, degene die 1€ doneert krijgt dezelfde naam als degene die er 20 geeft, anders zal daar ook nog over geruzied worden.
Ikzelf heb geen quad meer (ff niet en bewust men eige keuze) maar ben dagelijks op het forum te vinden... dus het forum is me wel iets waard... maar dat bedrag moet je vrij laten voor iedereen.
anders maak je er maar er QFB privé van
greetz
Toegevoegd na 3 minuten:
kan ik ook bijkomen vyrena... maar 10€ op de aankoopprijs voor de T-shirt is toch wat veel he? en reken daar de verzending nog maar eens bij en je kan aan 20€ voor een T-shirt zitten, das wa zottekes zelle.Vyrena schreef:Ik heb dit zo even zitten volgen en lezen en ik denk het volgende. Als je nu toch die t-shirts laat drukken en ze zijn bijvoorbeeld zeg maar 7 euro, ze voor 10 euro laten verkopen. Want de vrijwillige bijdrages worden denk ik toch niets, veel minderjarigen hebben daar geen zin in en geen geld voor of willen het ergens anders aan besteden. Hou die vrijwillige bijdrage er wel in voor andere mensen die wel geld willen geven tbv het forum, maar vraag dan bij die t-shirts een kleiner bedrag zodat iedereen kan steunen en een mooi t-shirt heeft.
Wie ze maakt, maakt me echt niet uit, wil juist een nieuw t-shirt voor een redelijke prijs.
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Sommige mensen hebben geen quad, maar vinden het machtig mooie dingen en zitten hier om info enzo te vinden. En de meeste zullen vast wel wat geld overhouden aan het eind van de maand, maar er zijn mensen die dat niet hebben. Straks heeft bijna iedereen iets achter zijn naam staan als donateur ofzo, en die mensen niet. Ik zou me daar niet prettig bijvoelen. En ik vind dat je daar niet mee moet lopen gaan pochen, dat je geld hebt gegeven. Ik weet niet goed hoe ik het moet zeggen maar hoplelijk begrijpen jullie me.