Banshee tunen
-
- Toeschouwer
- Berichten: 32
- Lid geworden op: do 09 dec, 2004 15:10
- Locatie: Amsterdam
Banshee tunen
Hey ik heb een paar vraagjes, ik heb een '01 shee en wil weten wat je het beste kan doen om meer power uit je shee te halen, niet alleen grote mods maar ook de kleine.
Hij loopt nu iets voorbij de 120 en ik heb alleen twinair er inzitten.
Alle ideeën zijn welkom.
(graag beetje gedeailleerde info)
mn tweede vraag is, k had nieuwe bougies (NGK-R) in mn shee gestoken, maar na een uurtje er mee te hebben gereden, begaf eentje het. Ik dus op 1 cilinder naar huis, andere bougie erin. Na een korte tijd begaf mn andere
(NGK-R) het ook. Zijn die bougies nou zo slecht of deed ik iets verkeerds?
Hij loopt nu iets voorbij de 120 en ik heb alleen twinair er inzitten.
Alle ideeën zijn welkom.
(graag beetje gedeailleerde info)
mn tweede vraag is, k had nieuwe bougies (NGK-R) in mn shee gestoken, maar na een uurtje er mee te hebben gereden, begaf eentje het. Ik dus op 1 cilinder naar huis, andere bougie erin. Na een korte tijd begaf mn andere
(NGK-R) het ook. Zijn die bougies nou zo slecht of deed ik iets verkeerds?
STOP!...BANSHEE TIME
-
- Quadrunner
- Berichten: 576
- Lid geworden op: zo 01 jun, 2003 10:51
-cillinders bijwerken
-hpi cdi
-andere uitlaten
-coolhead
-wiseco zuigers
dit zijn zowat de voornaamste dingen en die het meeste opbrengen voor hun geld let wel op als je pk's zou ik stangere drukveren in kopling steken en een andere kroon ( vb. hinson) heb ik in de tijd nog moeten doen.
-hpi cdi
-andere uitlaten
-coolhead
-wiseco zuigers
dit zijn zowat de voornaamste dingen en die het meeste opbrengen voor hun geld let wel op als je pk's zou ik stangere drukveren in kopling steken en een andere kroon ( vb. hinson) heb ik in de tijd nog moeten doen.
====>team DQT<====
trx450r
trx450r
-
- Quad Expert
- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Ik heb mijn banshee een tijdje geleden gereviseerd gehad. Dit moet je gewoon doen! Ik ga even het lijstje geven van wat ik veranderd heb:
-cilinders opnieuw geboord
-2 vertex pistons erin
-2 volledige FMF uitlaten
-grotere sproeier
-klep die op luchtfilter staat eraf gehaald voor meer lucht
De cilinders had ik binnengedaan bij een revisiebedrijf waar ik vroeger ook ging voor mijn booster, deze heeft ook nog:
-De kop gevlakt
-uitlaatpoort iets vergroot
-inlaatpoorten vergroot en gepolierd
Toen ik vertrok met mijn banshee was het echt effe verschieten. Dat ding loopt echt wel hard. Ik trek mijn kameraad zijn 450 er gelijk niks uit, en hij blijft gaan tot over de 160km/U(op een autoteller).
Revisie raad ik u echt wel aan, want ik vond dat hij ervoor al goed liep, maar nu is het echt wel een plezier...
-cilinders opnieuw geboord
-2 vertex pistons erin
-2 volledige FMF uitlaten
-grotere sproeier
-klep die op luchtfilter staat eraf gehaald voor meer lucht
De cilinders had ik binnengedaan bij een revisiebedrijf waar ik vroeger ook ging voor mijn booster, deze heeft ook nog:
-De kop gevlakt
-uitlaatpoort iets vergroot
-inlaatpoorten vergroot en gepolierd
Toen ik vertrok met mijn banshee was het echt effe verschieten. Dat ding loopt echt wel hard. Ik trek mijn kameraad zijn 450 er gelijk niks uit, en hij blijft gaan tot over de 160km/U(op een autoteller).
Revisie raad ik u echt wel aan, want ik vond dat hij ervoor al goed liep, maar nu is het echt wel een plezier...
Banshee rules...
-
- Toeschouwer
- Berichten: 32
- Lid geworden op: do 09 dec, 2004 15:10
- Locatie: Amsterdam