Quadbanden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
bacardi
Toeschouwer
Toeschouwer

Quadbanden

Bericht door bacardi »

Weet er iemand waar je omgeving Aarschot, een quadband kan laten maken of waar ze quadbanden in stock hebben (achterband mt. 21 x 10 - 8)?

thx!
:rock:
albrecht
Quadrider
Quadrider

Bericht door albrecht »

Laten maken in alle bandenzaken (ik ga meestal in het dorp van Booischot)

voor mijn banden ga in naar Piranha of Gitrax
bacardi
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bacardi »

Is dat in het dorp? Kan het me nu precies niet voorstellen, kzal er misschien al dikwijls voorbij gereden zijn. Momenteel zit er een Kenda Road Go op maat 21 x 10 - 8. Ik heb de quad nog maar van Juli (+- 1100 km) dus is een beetje stom van al een nieuwe band te halen.
kWil dus wel eerst zien of ze hem niet echt kunnen maken (kben in een nagel gereden)... anders is het wat moet dat moet éh...
frank
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door frank »

Hallo, als het van een nagel is kunnen ze bij een gewone bandencentrale erne tap in steken.Ze hebben dat bij een autoband van mij ook al eens gedaan en geen enkel probleem.
mvg, Frank
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Ja inderdaad ze kunnen er een tap insteken ,maar let er wel op dat ze geen bruine kleur hebben ,want zij durven na een tijdje terug lekken .Diegene die een grijs kleurtje hebben of zwart dat zijn goeie tappen .
Het beste is langs binnen te laten maken met een "paddestoel" of een plakker ,een "get" ,zoals ze bij ons zeggen
Grtz Dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Plaats reactie