Beginner
- ronny.haeck
- Quadfanaat
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
lol, is wel grappig ja...
Ik denk niet dat er een bepaald type versnelling het beste is, dat is iets wat voor iedereen verschillend is. Ik persoonlijk rijd niet graag met automaat omdat ik zelf wil kiezen in welke versnelling ik zit zodat ik eens op hogere toeren kan of eens op lagere toeren kan rijden.
Ik denk niet dat er een bepaald type versnelling het beste is, dat is iets wat voor iedereen verschillend is. Ik persoonlijk rijd niet graag met automaat omdat ik zelf wil kiezen in welke versnelling ik zit zodat ik eens op hogere toeren kan of eens op lagere toeren kan rijden.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
1 ste quad kopen
Als ideale beginnersquad vind ik persoonlijk dat je met een 150 automaat al ver komt.
Alles hangt er ook een beetje vanaf welk budget je hebt.
Een nieuwe 150 van een goed merk met een goeie garantie begint bij een 3000 euro.
Laat je niet verleiden door een impulsieve internet aankoop.
Meestal kom je bedrogen uit !
Het is misschien een cliché,maar je bent nog altijd het beste met een officieele dealer.
Deze zal je niet bedriegen en een echte waarborg garanderen.
Advies voor een aankoop van een chinees merk : Afblijven,constant miserie mee.
Een quad kopen als leek zonder er eens mee gereden te hebben is tevens geen goed idee vind ik.
Een eerlijk verkoper zal je zelf vragen stellen en je adviseren welke quad je het beste zal liggen.
En héél belangrijk,vraag naar de waarborg op papier .
2 jaar is verplicht voor contructiefouten,vele merken lappen dit echter aan hun laars en zodra je offroad gereden hebt vervalt "zogezegd" de waarborg.
Veel succes met je aankoop !
sluikreclame verwijderd
Alles hangt er ook een beetje vanaf welk budget je hebt.
Een nieuwe 150 van een goed merk met een goeie garantie begint bij een 3000 euro.
Laat je niet verleiden door een impulsieve internet aankoop.
Meestal kom je bedrogen uit !
Het is misschien een cliché,maar je bent nog altijd het beste met een officieele dealer.
Deze zal je niet bedriegen en een echte waarborg garanderen.
Advies voor een aankoop van een chinees merk : Afblijven,constant miserie mee.
Een quad kopen als leek zonder er eens mee gereden te hebben is tevens geen goed idee vind ik.
Een eerlijk verkoper zal je zelf vragen stellen en je adviseren welke quad je het beste zal liggen.
En héél belangrijk,vraag naar de waarborg op papier .
2 jaar is verplicht voor contructiefouten,vele merken lappen dit echter aan hun laars en zodra je offroad gereden hebt vervalt "zogezegd" de waarborg.
Veel succes met je aankoop !
sluikreclame verwijderd