raptor 700 stopt ermee...

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

als het om garantie gaat dan verzinnen ze allemaal wel iets dat het toch je eigen schuld is, en dit is niet alleen met quads, maar met alles, heb al ondervonden
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

DJR schreef:Hi, dat van die garantie, dat vind ik ook nogal straf. Ik heb bvb. ook 1 jaar garantie op mijn 700 gekregen. Deze fout zou ik wel degelijk onder garantie duiden daar het een fout is met originele onderdelen die in "normaal" gebruik kapot gegaan zijn.

Zo ziet men ook nog eens hoe anders de ene quad t.o.v. de andere kan zijn.

Mijn quad is van November 2005. Daar da blokske bij jou rechthoekig is en bij mij uitgerond duidt erop dat het probleem bij Yamaha herkend is en een oplossing bedacht. Bij mijn blokske zie je echt een mooie uitronding waarin de kabels in een bocht in liggen. Bovendien is er nog een clip voorzien dat het geheel redelijk stevig ligt.

Voor de andere 700-rijders zou ikd aarom nog kunnen meegeven: check de vorm van da blokske op het frame. Als het rechthoekig is kan daar zoals bewezen een potentieel probleem schuilen, anders...de tijd zal het uitwijzen...
Zou jij een foto kunnen maken van jouw blokje?
hmmmmmm. eat me..
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

wally schreef:
DJR schreef:Hi, dat van die garantie, dat vind ik ook nogal straf. Ik heb bvb. ook 1 jaar garantie op mijn 700 gekregen. Deze fout zou ik wel degelijk onder garantie duiden daar het een fout is met originele onderdelen die in "normaal" gebruik kapot gegaan zijn.

Zo ziet men ook nog eens hoe anders de ene quad t.o.v. de andere kan zijn.

Mijn quad is van November 2005. Daar da blokske bij jou rechthoekig is en bij mij uitgerond duidt erop dat het probleem bij Yamaha herkend is en een oplossing bedacht. Bij mijn blokske zie je echt een mooie uitronding waarin de kabels in een bocht in liggen. Bovendien is er nog een clip voorzien dat het geheel redelijk stevig ligt.

Voor de andere 700-rijders zou ikd aarom nog kunnen meegeven: check de vorm van da blokske op het frame. Als het rechthoekig is kan daar zoals bewezen een potentieel probleem schuilen, anders...de tijd zal het uitwijzen...
Zou jij een foto kunnen maken van jouw blokje?

da's nog een idee en als je de vergelijking samenlegt en er is veel verschil dan kunde mss nog iets regellen met yamaha

tis maar een idee he :oops:
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door DJR »

Sorry, foto zie ik moeilijk doenbaar :|
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

DJR schreef:Sorry, foto zie ik moeilijk doenbaar :|
jammer.....
hmmmmmm. eat me..
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door DJR »

Toch goed nieuws! Aan de andere zijde van het frame zit ook zo'n blokje. Daar zie je perfect de uitronding. Bij jou zou je daar ook een rechthoekig blokje moeten zien. Ik neem een foto daarvan en tracht deze dan hier te plaatsen.
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

jep de andere kant is hetzelfde. scherp en rechthoekig. :x
hmmmmmm. eat me..
Plaats reactie