da valt best tegu we hadde meer verw8 er passen net 3 quads in maar dan is hij ook niet helemaal leeg want er zit een werkbank en zo in dus da schilt ook ruimte
zeer mooie kar hoor! en lekker groot. En die vito is ook niet mis, ik zie dat er van die baren aanhangen opzij, lopen die naar een voorbumper?
tnx en nee er zit geen voor bumper
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop. http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Welke motor zit er in de Vito?zal mogen sleuren als die wat geladen is.Wel mooi spul,mogen ze hier ook wel voor de deur afzetten(is een gezegde hier bij ons en betekent zoveel als "dat wil ik ook wel")
Mocht ik van jullie zijn dan maakte ik de neus van de bak in een punt, dan schept ie veel wat minder wind en gaat de Vito pak minder zuipen.
De wand van mijn kar is ook afgeschuind en vol geladen weegt ie meer dan 2000 kg en bij 100-110 zit ik aan verbruik van 15 liter wat al bij al nog meevalt vind ik.
Als je wat handig bent kun je er trouwens nog extra berguimte in maken voor bvb kledij op te hangen, hogedruk en compressor in te zetten,...
No Limit YFZ schreef:Mocht ik van jullie zijn dan maakte ik de neus van de bak in een punt, dan schept ie veel wat minder wind en gaat de Vito pak minder zuipen.
De wand van mijn kar is ook afgeschuind en vol geladen weegt ie meer dan 2000 kg en bij 100-110 zit ik aan verbruik van 15 liter wat al bij al nog meevalt vind ik.
Als je wat handig bent kun je er trouwens nog extra berguimte in maken voor bvb kledij op te hangen, hogedruk en compressor in te zetten,...
das wel een handig idee da ga ik is ff aan me pa voorstelle want deze vito heeft er ook moeite mee hij heeft 85 pk en met die kar erachter gaat hij niet harder als 80 maar in januari komt er een niewe vito met v6 dus da schilt dan ook al
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop. http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
::::JoReN:::: schreef:zeer mooie kar hoor! en lekker groot. En die vito is ook niet mis, ik zie dat er van die baren aanhangen opzij, lopen die naar een voorbumper?