heb het probleem momenteel met de yfz dat na een reeks het reservoir achteraan volledig vol is en hij door de overloop de koelvloeistof buiten duwt,wss omdat de koelvloeistof zodanig uitgezet is van de warmte.circuleren doet hij nog dus waterpomp enz is naar mijn gedacht uitgesloten,wat ik ook opmerkte is dat de ventilator niet draaide...dus wss koelde de radiator niet genoeg af..nu dacht ik dat de ventilator zelf kapot was maar heb rechtsteeks op de ventilator 12 volt aangesloten en hij draaide direct,dus denk ik dat er een slecht contact in de kabelboom zit of mischien de voelers die bovenaan in de radiator zitten er iets mee te maken hebben.na 10 minuten afkoelen zie je het water in de reservoir achteraan zakken van volledig vol tot aan de helft,betekent dan dat de vloeistof zodanig is uitgezet
heeft er al iemand een gelijkaardig probleem gehad met een yfz?
heb ondertussen mijn radiator al eens goed gekuist,heb de radiator met hogedruk volledig uitgespoten,iemand hier op het forum raadde dit af maar blijkbaar als de straal van de hogedruk goed gespreid is kan dit normaal geen kwaad,en er is serieus wat modder uitgekomen die je anders niet zag zitten,dus zat gewoon in de koelribben van de radiator.