Dus het is mss het beste van een kleinere sproeier er in te steken? Ik vind het anders wel stoer die vlammen. Het gebeurt ook alleen als ik er echt om vraag hé, bij normaal rijden heb ik het niet
Ik had dat ook soms met m'n vorige quad, samen met een goeie knal.
Gebeurde wanneer je in hoge toeren reed en dan het gas lossen, 2sec later een goeie knal.
Dat had ik eigenlijk meest in het begin dat m'n andere uitlaat en grotere sproeiers erop had.
Nadat ik een kleiner tandwiel stak vanachter om meer topsnelheid te halen had ik dit nooit meer (raar).
Bij rallywagens komt dat toch constant voor tijdens het afkomen van snelheid. Dit is de naverbranding of zo...
nou precies weet ik het niet maar wat er dus gebeurt is dat er overtollige benzine(damp) in je uitlaat ophoopt dat kan naverbranden. wat mij lijkt is dat je dus te rijk rijd en een armere motor rijd feller. maar nogmaals ik weet niet zeker. Vraag beter even na bij iemand die het echt weet das mijn advies
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
knallen en vlammen hebben alle 4takten dat hou je niet tegen,hoort bij 4takt nieuwe yfz van een maat van me heeft het ook als je er om vraagt met gewoon rijden heeft hij het ook niet.
Ik had deze topic eigenlijk alleen maar gemaakt om te zien of jullie dat ook soms voor hadden, en om daarna er natuurlijk een filmpje van te laten zien