Laarzen geven problemen met schakelen

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik had eerst Sidi`s en dat is bijna een platte bovenkant en toen kreeg ik Aplhinestars en toen heb ik de pook 2 tandjes omhoog gezet, en gewoon een paar keer mee gereden, dan gaat het echt wel vanzelf. Als de laarzen voor de rest lekker zitten is het zonde om ze weg te doen. Me broer vond het idioot hoe hoog die pook zat, (hij rijd met Sidi`s) maar et is maar hoe je zelf lekker rijd.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

uw laarzen moeten zich ten eerste nog een beetje zetten, kan wel ff duren maar die worden veel soepelder en dan gaat het een stuk sneller. Ik heb Rino maat 46 en het gaat vanzelf, pookje 1 tandje hoger en het gaas van de nerfbaar links iets losser en dan heb je plaats genoeg
DBM PERFORMANCE
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

idd ik heb zelf maat 47 en dat went vanzelf gwoon doorzetten tot het eindelijk gaat :wink:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

of je kan ook direct een quad kopen zonder versnellingen(automaticque) :lol: :lol: :lol:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

kap es met die ouden topics boven te halen als je veel wilt praten ga dan naar een chat site
Laatst gewijzigd door WJB#222 op vr 15 sep, 2006 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

adly rijder schreef:kap es met die ouden topics boven te halen met je chineese drol quad
doe ff normaal sjappie hij heeft een hoop plezier met ze quad dus laat dat lkkr maar je heb wel weer gelijk dat hij moet ophouwe de ouwe topics boven halen :knikblij:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja sorry zo beter mr.
2017 raptor 700 SE
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

adly rijder schreef:ja sorry zo beter mr.
:wink: :duimhoog: ja zo blijft het gezelliger :p
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja he nouw laat dit topic nu maar weer rustig slapen :p :lol: :lol:
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie