Lewis schreef:prima werk soms geen vooraanzicht ? op welke manier heb je hem verlaagd ?
achteraan heb ik een link laten maken die een 4cm langer is dan de orginele(gemaakt door kim)
vooraan heb ik kim laten patten maken en op de armen laten lassen (tig) in de uiterste hoeken
wat heel netjes gedaan is to kim en dan laten poedercoaten
zal eens een foto nemen van vooraanzicht
tanguycoryn schreef:zeer geslaagd!
mooie quad trouwens
thnx
maar moet nog heel veel aan veranderen
o.a. kleur kader en kappen + nog veel bling bling
zijn ondertussen ook wat stukjes binnen om te verchromen
@raptorke660 de meeste hier op het forum weten niet wie dat kim is zou je niet beter zijn gebruiksnaam der bij zetten 206dbdragger
Lewis schreef:prima werk soms geen vooraanzicht ? op welke manier heb je hem verlaagd ?
achteraan heb ik een link laten maken die een 4cm langer is dan de orginele(gemaakt door kim)
vooraan heb ik kim laten patten maken en op de armen laten lassen (tig) in de uiterste hoeken
wat heel netjes gedaan is to kim en dan laten poedercoaten
zal eens een foto nemen van vooraanzicht
tanguycoryn schreef:zeer geslaagd!
mooie quad trouwens
thnx
maar moet nog heel veel aan veranderen
o.a. kleur kader en kappen + nog veel bling bling
zijn ondertussen ook wat stukjes binnen om te verchromen
@raptorke660 de meeste hier op het forum weten niet wie dat kim is zou je niet beter zijn gebruiksnaam der bij zetten 206dbdragger
ja peet#77 had ik beter gedaan maar had er niet meer aan gedacht
ik zou er toch niet veel meer met springen als je ziet hoe de achterveer bijna horizontaal ligt...voor op de weg is het natuurlijk super en de look mag er best zijn
doubletracing schreef:ik zou er toch niet veel meer met springen als je ziet hoe de achterveer bijna horizontaal ligt...voor op de weg is het natuurlijk super en de look mag er best zijn
is nu enkel voor de weg als het weer wat slechter word
zal deze weer omhoog gezet worden is maar 15 min
werk