Lekkende banden

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
peet107
Quadrider
Quadrider

Lekkende banden

Bericht door peet107 »

Mijn banden lekken als ik er minder of ongeveer 500 gram in doe. Heb deze er al verscheidene malen afgehaald en opgekuist en opgeschuurt zowel velg als band en het brengt niets op.
Ik weet dat er een produkt bestaat om dit op te lossen maar weten jullie hoe dat noemt en waar ik dat in de handel kan verkrijgen?
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

Normaal kan je dit bij een bandenzaak verkijgen
yamaha_764
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door yamaha_764 »

Je kunt ook je banden lijmen dan loopt er zeker niet langs de velg, met lage spanningen kan dit zijn omdat je hem er dan sneller afdouwt.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zijn het de originele banden en velgen?
peet107
Quadrider
Quadrider

Bericht door peet107 »

Nee het zijn Inova's... die ik achteraan zitten heb .
FAILURE IS NOT AN OPTION
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Innova's geven wel vaker problemen.
peet107
Quadrider
Quadrider

Bericht door peet107 »

Tja da heb ik nu ook wel al door en ik ben nie de enige sg6 heeft het zelfde probleem...
FAILURE IS NOT AN OPTION
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

peet107 schreef:Nee het zijn Inova's... die ik achteraan zitten heb .
al eens geprobeerd met ze gewoon simpelweg in te vetten? opt werk hebben we daarvoor zo een oranje spul... als dat niet helpt hebben we een soort vloeibare rubber die we aan de band smeren soort pek meer.
peet107
Quadrider
Quadrider

Bericht door peet107 »

Heb ze vandaag voor de 5 de keer opnieuw gedaan en ja ik vet ze in met banden vet we zien wel morgen of de zondag anders moet ik die vloeibare rubber ofzo ne keer proberen
FAILURE IS NOT AN OPTION
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

yah peet107, de mijne zijn nu nogmaals eens afgehaald geweest en er zat terug wat vuil aan de randen. Hebben nogmaals banden gecleaned en jah pb is nog nie opgelost. Er staat weer 1 band plat van mijn quad.
Denk dat innova bandjes niet geschikt zijn voor cross maar enkel voor offroad gebruik.
En knoeien met vloeibaar rubber zie ik niet zitten om dan tot de vaststelling te komen dat volgend maand terug banden lekken. Kleven zie ik het nut niet van in want da blijft toch niet.
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Flippen
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Flippen »

Yep deel uw mening sg6! Innova's zijn wel goedkoop en qua profiel misschien wel ok, maar denk daje toch beter een paar euro's meer neertelt om een goede kwaliteitsband te hebben; genre kenda, maxxis, ITP, carlisle, titan...

ik heb nog geen gram verlies gehad op mijn kenda klaw's! ook niet op duro excavator.

heeft er iemand ervaring met cheng ching, lossen die? in dat gamma zit er ook een interessant bandje lijkt me! de C828 :crosser:
http://www.tiresunlimited.com/images/Ch ... 20C828.jpg

en titan fasttrekker lijkt me ook interessant http://www.tiresunlimited.com/images/ti ... uimhoog: g
Flying Member of °/oo Quad Racing Team
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Bij de Innova's moet je geluk hebben :p Soms is er een setje wat mis is, meestal niet. Het rubber is ook superhard, dus ze slijten (bijna) niet.
peet107
Quadrider
Quadrider

Bericht door peet107 »

Zal eens proberen met die saus der tussen te smeren... en dan direct op 350 gr. te rijden lossen ze dan nog dan smoor ik ze wel op op de baan...
:crossercool:
FAILURE IS NOT AN OPTION
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Flippen schreef:Yep deel uw mening sg6! Innova's zijn wel goedkoop en qua profiel misschien wel ok, maar denk daje toch beter een paar euro's meer neertelt om een goede kwaliteitsband te hebben; genre kenda, maxxis, ITP, carlisle, titan...

ik heb nog geen gram verlies gehad op mijn kenda klaw's! ook niet op duro excavator.

heeft er iemand ervaring met cheng ching, lossen die? in dat gamma zit er ook een interessant bandje lijkt me! de C828 :crosser:
http://www.tiresunlimited.com/images/Ch ... 20C828.jpg

en titan fasttrekker lijkt me ook interessant http://www.tiresunlimited.com/images/ti ... uimhoog: g
Heb die Cheng Chins hier liggen. Is een superband voor offroad. Grip dat die hebben, niet normaal. Ben er zeer tevreden van! :duimhoog:
Sg6
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sg6 »

op offroad ok maar wat zegt dit op parcour?
+++White -Z- Power+++

T0 F@$t F0r Y0u
Plaats reactie