goed rijden voor 2min, dan weer niet
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
ik heb dus de carbu eens proberen af te stellen (zoals beschreven hier op het forum). maar er verandert dus nix...
De gasnaald in verschillende posities gezet, luchtvijs in verschillende posities gezet...
Hoofdsproeier ben ik niet aangeweest omdat deze normaal standaard zou moeten zijn...
Ik versta het niet meer
Bougie heb ik ook verwisseld met een bougie die in een draaiende motor zit, dus bougie is ook nix aan volgens mij.
iemand die nog weet wat er zou kunnen mis zijn?
Ik ben ten einde raad...
Vriendelijke groeten,
Jannes
De gasnaald in verschillende posities gezet, luchtvijs in verschillende posities gezet...
Hoofdsproeier ben ik niet aangeweest omdat deze normaal standaard zou moeten zijn...
Ik versta het niet meer
Bougie heb ik ook verwisseld met een bougie die in een draaiende motor zit, dus bougie is ook nix aan volgens mij.
iemand die nog weet wat er zou kunnen mis zijn?
Ik ben ten einde raad...
Vriendelijke groeten,
Jannes
willy hears ya, willy don't care...
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
Het zit eingelijk zo:
De quad is de mijne niet. Ik moet hem vermaken voor een vriend en dan mag ik hem 2weken gebruiken om wat mee te crossen.
dus veel kosten zal ik daar niet aan doen.
Kzal morgen eens raad gaan vragen in een motowinkel, dat zal hoop ik toch geen geld kosten
Vr groeten
Ps: ontsteking is volgens mij goed. Mooie blauwe vonk die van 5mm tot 10mm nog overspringt op het kader...
De quad is de mijne niet. Ik moet hem vermaken voor een vriend en dan mag ik hem 2weken gebruiken om wat mee te crossen.
dus veel kosten zal ik daar niet aan doen.
Kzal morgen eens raad gaan vragen in een motowinkel, dat zal hoop ik toch geen geld kosten
Vr groeten
Ps: ontsteking is volgens mij goed. Mooie blauwe vonk die van 5mm tot 10mm nog overspringt op het kader...
willy hears ya, willy don't care...
Als je alles gecontroleerd heb en goed is, kan het inderdaad de ontsteking zijn.
Vonken kan die wel doen ja, maar doet die het ook op het goede moment.
De ontsteking kan verlopen zijn. Carburateur moet je laten staan hoe de was.
Als niks meer vies is of versleten kom je nog uit op de ontsteking. Dus moet je dat laten controleren.
Vonken kan die wel doen ja, maar doet die het ook op het goede moment.
De ontsteking kan verlopen zijn. Carburateur moet je laten staan hoe de was.
Als niks meer vies is of versleten kom je nog uit op de ontsteking. Dus moet je dat laten controleren.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
onsteking kan het toch ook niet zijn? anders zou hij totaal NIET draaien, moest de ontsteking verlopen zijn.gareth schreef:Als je alles gecontroleerd heb en goed is, kan het inderdaad de ontsteking zijn.
Vonken kan die wel doen ja, maar doet die het ook op het goede moment.
De ontsteking kan verlopen zijn. Carburateur moet je laten staan hoe de was.
Als niks meer vies is of versleten kom je nog uit op de ontsteking. Dus moet je dat laten controleren.
Maar hij rijd voor een 100 meter zeer goed, net nieuw. maar na 100 meter wil hij niet meer.
Ik denk eerder dat het te maken heeft met dat buisje die staat op het spruitstuk. Ik heb deze nu afgesloten maar ik denk dat die ergens moet op aangesloten worden, maar waar weet ik neit.
Vr groeten,
willy hears ya, willy don't care...
Als die elke keer te laat vonkt en niet goed ontbrand wordt bougie nat.
Maar bougie wordt niet te nat ofzo.
Heb je nog een nippel over op je carburateur, miss daarop.
Maak anders foto van het spruitstuk en carburateur terwijl het erop zit.
Maar bougie wordt niet te nat ofzo.
Heb je nog een nippel over op je carburateur, miss daarop.
Maak anders foto van het spruitstuk en carburateur terwijl het erop zit.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Bougie slaat wel zwart uit gelovek...
En de motor start moeilijk. vooral als ie koud heeft.
Kzal morgen es foto nemen. tzal heel veel duidelijkheid brengen.
Kheb 3 overlopen aan mijn carbu. 1 langsonder de vlotterbak, 2 aan de linkerkant van de carbu.
En dan nog die nippel op het spruitstuk. Maar ik heb al gehoord dat deze dient om je volledig carburatiesysteem vacuum te trekken als je je gas lost...
Morgen foto's
Grtz
En de motor start moeilijk. vooral als ie koud heeft.
Kzal morgen es foto nemen. tzal heel veel duidelijkheid brengen.
Kheb 3 overlopen aan mijn carbu. 1 langsonder de vlotterbak, 2 aan de linkerkant van de carbu.
En dan nog die nippel op het spruitstuk. Maar ik heb al gehoord dat deze dient om je volledig carburatiesysteem vacuum te trekken als je je gas lost...
Morgen foto's
Grtz
willy hears ya, willy don't care...
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Berichten: 2307
- Lid geworden op: za 19 aug, 2006 17:22
- Locatie: Aalst
- Contacteer:
dat op dat spruitstuk moet je nix van aantrekken hoor, dat heb ik ook juist dat er bij mij iest word ingeblazen, van de cilinder, vraag mij nie wa want ik weet het ook niet, kzal er eens een fototje van trekken, maar waarschijnlijk is het de onsteken die een heel klein beetje is verzet, zoals hier al is verteld, laat dit gewoon eens afstellen, je kan het zelf proberen, maar geloof mij, als je dit nog nooit gedaan hebt, zit je hier een tijdje aan bezeig 
2 overloopjes aan een kant van de carburateur lijkt me sterk dus miss is dat je vacuum.
En als die er niet op zit krijgt ie waarschijnlijk ook geen benzine meer.
Dus denk dat dat het probleem is. Maak maar foto van carburateur en dan wordt het miss duidelijk op welke die moet.
En als die er niet op zit krijgt ie waarschijnlijk ook geen benzine meer.
Dus denk dat dat het probleem is. Maak maar foto van carburateur en dan wordt het miss duidelijk op welke die moet.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
epix no-fear
- Quad Expert

- Berichten: 2407
- Lid geworden op: ma 30 aug, 2004 10:50
Carbu is al verschillende keren uitgekuist geweest. vlotter gaat mooi dicht en weer open.
Ben vandaag geweest naar de motozaak. Hij vertelde mij dat het kan komen door dat nippeltje op het spruitstuk. Deze moet aangesloten worden op je vacuumpomp zei hij me, zoniet krijgt hij idd geen benzine meer.
Het kan wel gerust dit zijn, want de vacuumpomp is volgens mij kapot. daarom dat ik deze eruit gehaalt heb en gewoon de darmen rechtstreeks aangesloten heb.
Kzal es proberen met een nieuw vacuumpompje. we zullen zien.
Foto zal ik ook 1dezer dan es posten.
Grtz,
Jannes
Ben vandaag geweest naar de motozaak. Hij vertelde mij dat het kan komen door dat nippeltje op het spruitstuk. Deze moet aangesloten worden op je vacuumpomp zei hij me, zoniet krijgt hij idd geen benzine meer.
Het kan wel gerust dit zijn, want de vacuumpomp is volgens mij kapot. daarom dat ik deze eruit gehaalt heb en gewoon de darmen rechtstreeks aangesloten heb.
Kzal es proberen met een nieuw vacuumpompje. we zullen zien.
Foto zal ik ook 1dezer dan es posten.
Grtz,
Jannes
willy hears ya, willy don't care...


