rare papieren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
FOR FUN
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FOR FUN »

Het gaat hier over een quad die aangekocht is bij een Yamaha dealer,papieren zullen wel bij de quad horen, zal wel allemaal in orde zijn.
Enjoy your ride...
Nickflik
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Nickflik »

Ik heb ook een Raptor 350 bj 2006 gekocht en op de papieren staat ook Warrior
Het chassisnummer klopt dus dat zal wel in orde zijn hè.
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

in orde zal dit wel zijn maar is weeral een reden om wat van de vraagprijs af te dingelen bij eventuele verkoop :?
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Dat is normaal dat er Warrior opstaat. De raptor 350 is stamt af van de Warrior.
Is eigenlijk een Warrior met nieuwe looks, qua frame zit daar niks of niet veel verschil in, dus zullen ze de benaming op papier wel gelaten hebben.

Ik denk niet dat iemand er 1 euro minder voor zou geven gewoon omdat er 'Warrior' op de papieren staat.
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

JohnBeton schreef:Dat is normaal dat er Warrior opstaat. De raptor 350 is stamt af van de Warrior.
Is eigenlijk een Warrior met nieuwe looks, qua frame zit daar niks of niet veel verschil in, dus zullen ze de benaming op papier wel gelaten hebben.

Ik denk niet dat iemand er 1 euro minder voor zou geven gewoon omdat er 'Warrior' op de papieren staat.
heb reeds in 2004 een raptor350 gehad en stond toch ,niet warrior op hoor :shock:
met minder geld bedoel ik maar dat er handelaars wel eens gebruik van zouden willen maken door te zeggen dat het zo minder waard is .
als je kan kiezen tussen papieren met raptor of warrior op zou ik me ook meer op mijn gemak zijn hoor :wink: zoals gezegd naar dieteren bellen , da geeft 100% zekerheid van de situatie :!:

begrijp wel ni zo goed waarom ze in 2004 raptor vermelden en nu plots op bepaalde exemplaren terug warrior :?
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Ik heb een warrior gehad, en op die papieren stond gewoon yfz350r.
Als het kind maar een naam heeft.
bulletjeh
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bulletjeh »

bij mij op papieren heet ie een atv300.
Ik denk dat de naam niet echt uitmaakt voor de politie.
Als er staat Honda Warrior, dan zou ik me zorgen gaan maken.
En als je als je je quad ooit verkoopt zegt van het is gewoon een nieuwe versie van ne warrior en dus op sommige papieren heet hij ook zo dan zou ik als koper niet zeuren hoor(ze kunnen altyd nog een dealer bellen he die het bevestigd)..
Ik denk dat beide namen gewoon mogelijk zijn.
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

bulletjeh schreef:bij mij op papieren heet ie een atv300.
Ik denk dat de naam niet echt uitmaakt voor de politie.
Als er staat Honda Warrior, dan zou ik me zorgen gaan maken.
En als je als je je quad ooit verkoopt zegt van het is gewoon een nieuwe versie van ne warrior en dus op sommige papieren heet hij ook zo dan zou ik als koper niet zeuren hoor(ze kunnen altyd nog een dealer bellen he die het bevestigd)..
Ik denk dat beide namen gewoon mogelijk zijn.
Dit zijn de slechtste papieren van allemaal. Er staat 300 op terwijl Warrior een 350 is. :?
Plaats reactie