Een quad, maar geen geld...
EPPO
kut sloebers beter op ze driewieler rond rijden!
Zelfde als je een quad al voor super lage rpijs te koop heb staan en dan nog afdingen, niet normaal.

kut sloebers beter op ze driewieler rond rijden!
Zelfde als je een quad al voor super lage rpijs te koop heb staan en dan nog afdingen, niet normaal.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk

Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
- 
				doubletracing
 - Quadracer

het spijtige is dat het waarschijnlijk ook door de schuld van zo'n mannen is dat wij tegenwoordig schrik hebben om onze quad ergens achter te laten om iets te drinken of weet ik veel.
als deze stunt hem niet lukt zal hij er wel eentje "lenen" van iemand

als deze stunt hem niet lukt zal hij er wel eentje "lenen" van iemand
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Lijkt een beetje hier op:
Hee ik ben dus rachella en ik ben 16 ik zoek een leuke en een goeie citta ik wil geen citta die kap0t is..ik wil wel graag een goeie hebben..tussen de 100,- en 250,- meer geld heb ik namelijk niet dus ik h0op dat snel iemand kan reageren. Neuqen geen bewaar. Stuur me een email of een sms.

Hee ik ben dus rachella en ik ben 16 ik zoek een leuke en een goeie citta ik wil geen citta die kap0t is..ik wil wel graag een goeie hebben..tussen de 100,- en 250,- meer geld heb ik namelijk niet dus ik h0op dat snel iemand kan reageren. Neuqen geen bewaar. Stuur me een email of een sms.
- 
				epix no-fear
 - Quad Expert

maar ik moet zeggen citta's zijn wel super cool heb ik zelf ook nog mee gereden.
die van mij reed de gemiddelde scooter toch wel voorbij al klonk dat blokje dan niet echt gezond meer
					Laatst gewijzigd door epix no-fear op do 28 sep, 2006 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.

CustomCoatingsHelvoirt