EngineIce geprobeerd en ...
EngineIce geprobeerd en ...
er was een tijdje geleden een koelprobleem bij een yfz op het werkplaats forum.
zelf had ik de laatste tijd ook al wat warmte problemen bij mijn Yfz450 en op aanraden van Ralph (hier van het forum) heb ik EngineIce bij hem gehaald en geprobeerd.
jetting van mijn quad was in orde en radiateur en filter etc waren schoon, klepspelng in orde, goede brandstof , daar zou het niet aan kunnen liggen.
affijn, lang verhaal kort: nu 3 x met de nieuwe koelvloeistof gereden en ... probleem verholpen
er zit kennelijk nogal wat verschil tussen de verschillende soorten koelvloeistof, in elk geval ben ik er zeer tevreden over
toppertje Ralph !
zelf had ik de laatste tijd ook al wat warmte problemen bij mijn Yfz450 en op aanraden van Ralph (hier van het forum) heb ik EngineIce bij hem gehaald en geprobeerd.
jetting van mijn quad was in orde en radiateur en filter etc waren schoon, klepspelng in orde, goede brandstof , daar zou het niet aan kunnen liggen.
affijn, lang verhaal kort: nu 3 x met de nieuwe koelvloeistof gereden en ... probleem verholpen
er zit kennelijk nogal wat verschil tussen de verschillende soorten koelvloeistof, in elk geval ben ik er zeer tevreden over
toppertje Ralph !
Hierzie de Jan nogeens en zoals altijd die grapjes van hem,de levensgenieter.En ja er zit veel verschil tussen sommige koelvloeistoffen.Bij mijn dealer hebben ze ook zoiets als een "andere" koelvloeistof en hij geeft mij op papier een warmtevermindering van 8graden tegenover mijn originele in mijn Z400.Ik weet nu niet dat die 8graden veel gaan doen maar bij prob. is dat mischien wel een oplossing.Was ook wel verschrikkelijk duur,ik geloof iets van een 20€/liter en zat in een blauwe verpakking.
Enjoy your ride...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Is er verschil tussen engine ice en het product van Denicol ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team