radiografische quad
Ge moet het mij ni zeggen, ge zou alle dagen aan hun gat moeten hangensjarty schreef:zagen bij mijn vrouwtje dan want was al bijna oorlog hier voor men net aangeschafte real scale kfx700Turboy6 schreef:Bij mij ook niet maar dan is er wel een reden om onszelf eens lekker te verwennen, niet?sjarty schreef:bij mij komt de kerstman niet meer
vrouwen he
Wie is er nu in geïnteresseerd? Hij zou een 550 euro moeten kosten, misschien kunnen we er samen met hopelijk tal van geïnteresseerden de prijs doen zakken. Laat iets van jullie horen
DBM PERFORMANCE
is die 550 euro met of zonder zender , startplug of startbox en nitroTurboy6 schreef:Ge moet het mij ni zeggen, ge zou alle dagen aan hun gat moeten hangensjarty schreef:zagen bij mijn vrouwtje dan want was al bijna oorlog hier voor men net aangeschafte real scale kfx700Turboy6 schreef: Bij mij ook niet maar dan is er wel een reden om onszelf eens lekker te verwennen, niet?
vrouwen he
Wie is er nu in geïnteresseerd? Hij zou een 550 euro moeten kosten, misschien kunnen we er samen met hopelijk tal van geïnteresseerden de prijs doen zakken. Laat iets van jullie horen
bij www.conrad.nl kan je ze vinden onder Off-the-road modelauto's 1:8 (brandstof)
of bij zoeken bestel nr : 228264 - 89
Denk dat dat compleet zal zijn
DBM PERFORMANCE
denk dat er geen zender bij zit en ook geen starter (rotax type) en nitro benzine( vulfles ook ) moet je ook nog hebben , anders was het een koopje maar met dat er allemaal bij ben je toch tegen de 800 euro kwijtTurboy6 schreef:bij www.conrad.nl kan je ze vinden onder Off-the-road modelauto's 1:8 (brandstof)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Probeer eens bij http://www.minishop.be
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Via Minishop kun je hem ook kopen maar vind er nergens een prijs van, wie ziet het zitten om zo een groepsaankoop op poten te zetten?KrisZ400 schreef:Probeer eens bij http://www.minishop.be
DBM PERFORMANCE
Ik heb er één te koop een FG monstertruck deze kan simpel worden aangepast naar quad, ff andere body bestellen en klaar.rappy 700 rijder schreef:het is volgens mij een hpi sacage 4.6 chassis wat daar onder ligt en je kan ze bestellen bij www.pkracing.nl
gr
friso
p.s. je hebt ze ook nog groter en dan schaal 1/6 met een 26cc benzine/mengsmering motor