Online soccer manager ZIN !

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

klf300 schreef:Maar als je die laugeu hebt gelanseert zullen er altijd nog mensen van buitenaf (* van dit Forum ) opkomen dus dan zal hij denk wel voor de helft vol zijn ofzo tenzij er nog mensen van het forum eropkomen... :afgestudeerd:
Ik hou de league gesloten he. bvb als jullie aanmelden accepteer ik jullie de andere niet. ;)
jirre
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jirre »

is die leageu nog niet gemaakt?
want heb er zin in :)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

we moeten meer volk hebben anders zijn er maar 4teams en dat is niet erg gezellig :D
jirre
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door jirre »

ja het is toch al iets om te beginne he
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

OpticalNicolas schreef:we moeten meer volk hebben anders zijn er maar 4teams en dat is niet erg gezellig :D
5 ondertussen é :)
--HoNdA 400--
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Is dit iets zoals Hattrick?

Kzou het wel willen doen maar kheb echt te weinig tijd.
grtz
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

stompie schreef:
OpticalNicolas schreef:we moeten meer volk hebben anders zijn er maar 4teams en dat is niet erg gezellig :D
5 ondertussen é :)
ik wil ook wel als het zover is maar dan wel wat meer uitleg

nu al 6
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
klf300
Quadrider
Quadrider

Bericht door klf300 »

bulcky schreef:
klf300 schreef:Maar als je die laugeu hebt gelanseert zullen er altijd nog mensen van buitenaf (* van dit Forum ) opkomen dus dan zal hij denk wel voor de helft vol zijn ofzo tenzij er nog mensen van het forum eropkomen... :afgestudeerd:
Ik hou de league gesloten he. bvb als jullie aanmelden accepteer ik jullie de andere niet. ;)
Aah op die manier jah dan moeten er nog wel wat extra mensen van het forum erbij komen.
Maar langzaam maar cker komen er al steeds meer mensen bij dus das goed nieuws :duimhoog:

Ouww een lkkr exculsive league daar hou ik wel van :applaus: :tongduim:

Nu nog hopen op meer mensen :!:
----->kawasaki klf 300 B<-----

http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41

----- MH RYZ Enduro------

Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

ik wil anders ook wel meedoen

grtz
ktm sx 450 '09
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

al een stuk of 7, het gaat zeer goed vooruit, kommaaan mensen dit es een egt TOT Spel
bulcky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bulcky »

Kortvrint schreef:Is dit iets zoals Hattrick?

Kzou het wel willen doen maar kheb echt te weinig tijd.
grtz
Is maar 2 min werk om je ploeg te zetten iedere dag.:)

Meer uitleg ;

Online Soccer Manager, ook bekend onder de afkorting OSM, is een online managergame. Wat eerst startte als een kleine site in Nederland is nu uitgegroeid tot drie aparte site's: Benelux, World en China. De site wordt nog constant geupdate, net zoals de bestaande competities.

Game: Het is de bedoeling dat je de controle neemt over een (bestaande) voetbalploeg. Elke dag wordt er een match gespeeld (ipv wekelijks) en je kunt kiezen tussen verschillende opstellingen en speelstijlen. Tevens kun je de spelers trainen (jongere spelers trainen beter dan oudere) en natuurlijk koopjes doen op de transfermarkt. Je staat ook in voor het personeel, sponors en het stadion. Het basisspel is gratis, maar je kunt verschillende extra\'s krijgen door het nemen van seizoenskaarten. Er is ook een forum opgericht waar je over allerlei onderwerpen kunt praten, met natuurlijk voetbal als de grootte uitschieter.

Competities: Momenteel zijn er 77 verschillende competities bespeelbaar. Hieronder bevinden zich de toppers als de Premier League, de Primera Division, de Serie A, de Ligue 1 ... maar ook de kleinere competities als de Jupiler League, Belgische 2de klasse, Bulgarije, Mexico, ... .

Crews: Op OSM kan je een crew oprichten, dit betekent een groep van mensen die zo hoog mogelijk in de ranking willen geraken. Een crew heeft zijn eigen competitie waar elk aangesloten lid een account moet hebben. Elke crew vaardigt ook leden uit die de eer van de crew moeten verdedigen.

Graphics: Het spel is eerder sober, je krijgt bijvoorbeeld nooit een speler of een match te zien. Wel heb je de mogelijkheid om na elke match een scorebord te bekijken. Dit is recentelijk aangepast, zodat er commentaar wordt gegeven bij elk doelpunt, elke gele of rode kaart en bij elke penalty. Het aanwerven van sponsors, trainen van spelers, enz... wijst zichzelf uit.

Staff: Osm heeft ook een uitgebreide staff. Deze bestaat ondermeer uit een administrator (de grote baas), judges (die de forums beheren), ... .

Conclusie: Al bij al een goed spel. Het spel heeft al verscheidene updates meegemaakt en blijft constant evolueren. Het geld dat door de leden met een betalende account wordt betaald wordt zo terug in het onderhoud en update van de servers gestoken.

Links :
http://www.onlinesoccermanager.com
http://www.onlinesoccermanager.nl
http://www.onlinesoccermanager.cn

Doen al mee .

- ikzelf
- OpticalNicolas
- jirre
- klf300
- stompie
- blasterboy
- kane

Wie nog ?
Laatst gewijzigd door bulcky op wo 04 okt, 2006 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Banshee Bas
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door Banshee Bas »

ik wil ook wel meedoen :)
The power makes you scream for more
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

k wil het ook wel eens proberen :)

maar moet'k mij nu gewoon aanmelden en een team starten en dan jullie league zoeken ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Blaster-boy schreef:k wil het ook wel eens proberen :)

maar moet'k mij nu gewoon aanmelden en een team starten en dan jullie league zoeken ?
voila, je snapt het :knikduim:
Plaats reactie