Hoi Hoi
Na het crossen reed ik naar huis.getankt en wilde startte en hij deed niets meer.
heb hem met behulp van anderen aangeduwd.thuis alles nagekeken.dachten het probleem gevonden te hebben.Maar helaas wilde vandaag weer wegrijden maar deed weer niets.
Barossa cheetah 250 cc uit 2006
alleen electrische start
lichten enz branden nog en alles krijgt gewoon stroom.
Heb alle bedrading losgemaakt en schoongemaakt waar ik in eerste instantie aan zou denken.
heb schakelaartje los gehad links op stuur.maar ook niets vreemds te zien.
heb rechts wat gefrut bij de handrem (na de eerste keer frutten startte die weer of zou het toeval zijn)
Hij geeft geen klink als ik op start druk.geen geluid van startmotor.aangezien hij het twee dagen niet deed en dan opeens een paar keer wel is het voor mij een compleet raadsel.
Wie heeft dit probleem weleens gehad en kan me misschien helpen.
Of roep maar waar ik allemaal naar moet kijken waar ik eventueel niet aan gedacht heb.
Ik wil leren
Alvast bedankt
groetjes Ingridje
start niet
-
Ingridjequad
- Quadfanaat

start niet
Laatst gewijzigd door Ingridjequad op wo 04 okt, 2006 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
Ingridjequad
- Quadfanaat

je aarde naar je startknop is ook nog in orde?
ik heb wat startproblemen gehad nadat bleek dat mijn aarde niet helemaal lekker meer zat
tussen de unit die aan mijn stuur hangt en het stuur.
het gevolg: je hebt in eerste instantie het idee dat je accu leeg is , maar je verlichting en alles doet het wel terwijl de motor niet draait.
oplossing :
even een stukje kaal gemaakt aan mijn stuur en de unit iets verdraaid en vastgezet zodat deze aarde pakt van het kaalgemaakte deel.
suc6
ik heb wat startproblemen gehad nadat bleek dat mijn aarde niet helemaal lekker meer zat
tussen de unit die aan mijn stuur hangt en het stuur.
het gevolg: je hebt in eerste instantie het idee dat je accu leeg is , maar je verlichting en alles doet het wel terwijl de motor niet draait.
oplossing :
even een stukje kaal gemaakt aan mijn stuur en de unit iets verdraaid en vastgezet zodat deze aarde pakt van het kaalgemaakte deel.
suc6
-
Ingridjequad
- Quadfanaat

STARTRELAIS
hoi allemaal,
bedankt voor de reacties.
Maar het is het startrelais.
Ik heb der een tik op gegeven en hij deed het weer.
is dat een eenmalige vastloper of moet ik zeker een nieuwe bestellen?
Ik had trouwens ook bij de schakelaars het stuur gekeken.de mijne maakt zowiezo geen massa op het stuur zelf.(waar op het frame heb ik nog niet kunnen vinden)
Misschien vinden jullie dat ik domme vragen stel.maar ik wil graag mijn eigen machine leren kennen.en dat kan alleen maar als ik vraag.
alvast bedankt
bedankt voor de reacties.
Maar het is het startrelais.
Ik heb der een tik op gegeven en hij deed het weer.
is dat een eenmalige vastloper of moet ik zeker een nieuwe bestellen?
Ik had trouwens ook bij de schakelaars het stuur gekeken.de mijne maakt zowiezo geen massa op het stuur zelf.(waar op het frame heb ik nog niet kunnen vinden)
Misschien vinden jullie dat ik domme vragen stel.maar ik wil graag mijn eigen machine leren kennen.en dat kan alleen maar als ik vraag.
alvast bedankt
-
epix no-fear
- Quad Expert

Re: STARTRELAIS
gelukkig
blij dat we hebben kunnen helpen.
nja je quad kennen gaat het beste als je zo veel mogelijk zelf doet.
en domme vragen bestaan niet
nja je quad kennen gaat het beste als je zo veel mogelijk zelf doet.
en domme vragen bestaan niet
CustomCoatingsHelvoirt