wat liep er bij jou in het stembureau allemaal mis vandaag
ik vond een identiteitskaart in het stemkotje
voor me ging een man op zijn gezicht over een stapeltje stembiljetten die daar 2 seconden op de grond lagen
dus als dat mij overkomt op die 5 min dat ik daar ben geweest kan ik best aannemen dat er nog straffe verhalen komen...
greetz
verkiezingsgekte
Re: verkiezingsgekte
toestanden daarVincenzo schreef:wat liep er bij jou in het stembureau allemaal mis vandaag
ik vond een identiteitskaart in het stemkotje
voor me ging een man op zijn gezicht over een stapeltje stembiljetten die daar 2 seconden op de grond lagen
dus als dat mij overkomt op die 5 min dat ik daar ben geweest kan ik best aannemen dat er nog straffe verhalen komen...
greetz
moet nog gaan se
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Geef eens wat uitleg?:pwantjes #9 schreef:als ge uw burgerrechten kwijt zijt hebde daar allemaal gene last meer van
Ik was opgeroepen als reserver-bijzit...
dan moet je dus om HALF ACHT 's morgens aanwezig zijn...
Om dan te horen dat ik nog even moest wachten, ze hadden nog één persoon nodig, die was er nog niet...
Ik heb dat even slim gespeeld, en buiten gaan wachten, want er stonden nog een aantal "reserven" klaar...
En dus hebben ze een van hun genomen om te gaan zitten
Mooi gewacht tot 8u, de eerste gingen stemmen, ik volgde gewoon mee, voorzitter had me gezien, ik was daar geweest, en kon terug naar huis, m'n bed in, want de nacht was véél te kort
Ben je ook rond de 30 jaar mischien ? Zijn bijna altijd mensen van rond de 30 hier:)AlfA schreef:Geef eens wat uitleg?:pwantjes #9 schreef:als ge uw burgerrechten kwijt zijt hebde daar allemaal gene last meer van
Ik was opgeroepen als reserver-bijzit...
dan moet je dus om HALF ACHT 's morgens aanwezig zijn...
Om dan te horen dat ik nog even moest wachten, ze hadden nog één persoon nodig, die was er nog niet...
Ik heb dat even slim gespeeld, en buiten gaan wachten, want er stonden nog een aantal "reserven" klaar...
En dus hebben ze een van hun genomen om te gaan zitten
Mooi gewacht tot 8u, de eerste gingen stemmen, ik volgde gewoon mee, voorzitter had me gezien, ik was daar geweest, en kon terug naar huis, m'n bed in, want de nacht was véél te kort