![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
@ lucifer: ge moet wel toestemming vragen he
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
![Schater Lachen :lol:](./images/smilies/icon_schater.gif)
vrouwen help ik graag maar ik ben er nog steeds nie helemaal uit wat jij nou bentRaptor Babe 350 schreef:ha zo ge ziet een vrouw werken en ge helpt niet![]()
maar in het vervolg kom je maar iet szeggen he
heb waarschijnlijk meer gasten gezien van het forum, maar waarvan ik het niet wist ...
ohhhhhhhhhhyamaha tri-z schreef:vrouwen help ik graag maar ik ben er nog steeds nie helemaal uit wat jij nou bentRaptor Babe 350 schreef:ha zo ge ziet een vrouw werken en ge helpt niet![]()
heb waarschijnlijk meer gasten gezien van het forum, maar waarvan ik het niet wist ...
dan heb je ze wss nog niet in levende lijve gezien!yamaha tri-z schreef:vrouwen help ik graag maar ik ben er nog steeds nie helemaal uit wat jij nou bentRaptor Babe 350 schreef:ha zo ge ziet een vrouw werken en ge helpt niet![]()
Ja man, echt een lekker ding gewoonZJORS schreef:dan heb je ze wss nog niet in levende lijve gezien!yamaha tri-z schreef:vrouwen help ik graag maar ik ben er nog steeds nie helemaal uit wat jij nou bentRaptor Babe 350 schreef:ha zo ge ziet een vrouw werken en ge helpt niet![]()
foei foei
ZJORS schreef:dan heb je ze wss nog niet in levende lijve gezien!yamaha tri-z schreef:vrouwen help ik graag maar ik ben er nog steeds nie helemaal uit wat jij nou bentRaptor Babe 350 schreef:ha zo ge ziet een vrouw werken en ge helpt niet![]()
foei foei