tomtom go
tomtom go
hoy ik ben op naar sd kaart van frankrijk wie kan mij daar aan helpen
Re: tomtom go
Dan moet ik je teleurstellen, als je 'n kopietje zoekt...tim 01 schreef:hoy ik ben op naar sd kaart van frankrijk wie kan mij daar aan helpen
voor de TomTom op de PDA lukt dit, maar voor de GO ben ik ze nog altijd niet tegengekomen...
-
- Quad Master
Neem maar van mij aan van niet... 'k heb tomtom 3, 4, 5 én 6 op PDA, dat komt nog niet in de buurt van 'n TomTom Go qua gebruiksgemak...quad-racerrr schreef:beter idee verkoop de tomtom go en haal je een pda tomtom veel fijner en je kan alles zo van internet halen
met een PDA : externe antenne die je ergens op je dashboard, 'n mount tegen je ruit waar je PDA meestal maar gammel in zit, enz...
en het blijft een windows toestel, dus als je 'm opzet, moet je TomTopm nog opstarten, loopt nog wel eens vast enz...
En 't is pakken duurder in aankoop...
neen, geef mij maar een TomTom... ik heb de Go en de 910, allebei werken ze uit de kunst..
Moest iemand de TomTom Go willen, hij staat te koop met laatste nieuwe kaarten, software & flitspalen
of de PDA, die GOOI ik bijna weg, een Acer N10... is met SDkaartje met benelux, PCMCIA GPS antenne, met extra antenne lader, enz... (eventueel met TomTom6)
ff reclame maken