MX brillen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
MX brillen
Even uit interesse een klein marktonderzoekje starten.
Gelieve te specifiëren waarom je een bepaald merk of type bril koopt.
Gelieve te specifiëren waarom je een bepaald merk of type bril koopt.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
Ik scott bril met roll-off, heb smith gehad en is ni veel waard, naar 't schijnt heeft Smith nu ook Scott overgekocht, dus voor de roll-off gebruikers met 'oude' scott bril, voorzie u maar van rollekes voor ze op zijn want de nieuwe Scott brillen zijn met roll-off systeem van Smith. U weze gewaarschuwd
DBM PERFORMANCE
-
- Quadracer
smith zit gewoon super
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik rij met NEXO maar kwil graag een crossbril met rolloff gaan halen voor niet te veel geld welke kan ik het beste nemen? en waar? (site?)
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ik heb hier 4 scott brillen liggen en twee van smith (die smith gebruik ik niet meer zijn niet goed)
van scott heb ik dubbelglas roll-off en tyre off zijn allen zeer goed
van scott heb ik dubbelglas roll-off en tyre off zijn allen zeer goed
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ik heb er van Pro Grip met tear off oranje glas, maar die past niet echt en dan word me neus dichtgedrukt.
Daarna hebben we teveel brillen liggen van Scott maar vooral Smith( 90 % rol off), want mijn broer heeft slechte ogen en die van Smith de brillen zijn erg ruim en je hebt er geloof ik een model van voor brildragende mensen.
Het liefste heb ik zelf Scott, zit precies goed op me gezicht en past in de helm. Alleen het fijnste model zit nog geen roll off op maar dat maak ik er meestal zelf op.
Daarna hebben we teveel brillen liggen van Scott maar vooral Smith( 90 % rol off), want mijn broer heeft slechte ogen en die van Smith de brillen zijn erg ruim en je hebt er geloof ik een model van voor brildragende mensen.
Het liefste heb ik zelf Scott, zit precies goed op me gezicht en past in de helm. Alleen het fijnste model zit nog geen roll off op maar dat maak ik er meestal zelf op.
als je teveel brillem met roll off heb liggen ken je er wel een paar naar mij sturen ik zoek er nog 1 of 2Vyrena schreef:Ik heb er van Pro Grip met tear off oranje glas, maar die past niet echt en dan word me neus dichtgedrukt.
2017 raptor 700 SE