Dat is nu juist mijn punt: een topic waar je een vraag stelt, antwoorden krijgt en een discussie op gang zet, is niet meer jouw eigen topic, maar een topic van iedereen.
Ik weet dat de lokroep naar macht en roem groot is, maar euh...

Fré schreef:niet iedereen kan de privileges van een mod hebben he sjarty.
Dat is nu juist mijn punt: een topic waar je een vraag stelt, antwoorden krijgt en een discussie op gang zet, is niet meer jouw eigen topic, maar een topic van iedereen.
Ik weet dat de lokroep naar macht en roem groot is, maar euh...
adly rijder schreef:nou ik sta zeker niet sterk ik heb ook al veel komentaar gekregen maar als ik een topic start kan ik er ook weer een slotje op zetten door middel van in je bericht rechts boven op sluit dit onderwerp te klikken daar staan een slotje als je dat doet ken er niet meer in gepost worden dus meschien dat jij dan toch zo dom bent![]()
geintje

eigen topic beheer kan, maar beperktsjarty schreef:met dit heb ik een probleem dat ze het voorrecht hebben om hun eigen topic te sluiten naar eigen goeddunk terwijl wij(gewone gebruikers) dat niet kunnen met onze eigen topicsadly rijder schreef:ivoman je hebt helemaal gelijk jij was toch ook de opener van het topic? dus als jij genoeg info hebt kun je het weer sluiten ik snap frË zijn probleem niet echt had je nog iets te vragen over die veren of zo open dan een nieuwe of pm die gene![]()
weet ook niet of het mogelijk is om alle gebruikers deze privilege te geven (eigen topic beheer) maar zou in mijn ogen veel problemen oplossen .
thx voor de info ivoman en sluit me dan aan bij je voorgaande uitlegIvoman #7 schreef:eigen topic beheer kan, maar beperktsjarty schreef:met dit heb ik een probleem dat ze het voorrecht hebben om hun eigen topic te sluiten naar eigen goeddunk terwijl wij(gewone gebruikers) dat niet kunnen met onze eigen topicsadly rijder schreef:ivoman je hebt helemaal gelijk jij was toch ook de opener van het topic? dus als jij genoeg info hebt kun je het weer sluiten ik snap frË zijn probleem niet echt had je nog iets te vragen over die veren of zo open dan een nieuwe of pm die gene![]()
weet ook niet of het mogelijk is om alle gebruikers deze privilege te geven (eigen topic beheer) maar zou in mijn ogen veel problemen oplossen .
ik kan (in elk forum) de topicstarter toelaten een slot op het topic te zetten
ik kan niet de topicstarter posts in z'n eigen topic laten wijzigen of deleten.
momenteel kunnen topicstarters een slot op hun topic steken in volgende fora:
- te koop gevraagd
- te koop
- tuning projecten
Het enige "meer beheer" dat ik kan geven aan de forumgebruikers is het slotje toelaten te gebruiken in alle fora en aldus alle topics
Maar aangezien dit topic juist gaat om de afschuw omtrent op slot zetten, denk ik niet dat dat een goed idee is.