ik rij met een warrior en ben al een tijdje aan het zoeken naar naar een geschikte uitlaat op mijn quad ma het liefst een met extra veel vermogen want ik vindt dat hij niet genoeg vermogen heeft kan iemand mij zeggen welke uitlaat het beste is en wat voor een prijsje dat zo ites kost
Teunie schreef:Mika is de Warriortuner hier dus die zal wel een antwoord weten
Njah, ik heb een FP (gelijk aan Rino), is wel een degelijke uitlaat, misschien niet de top kwa performance maar ze zijn ook relatief goedkoop (250eur voor slip-on). In amerika hoor je veel over de HMF's op warriors en ook een FMF lijkt me wel een goede keuze. De dag van vandaag zal er wel niet meer zo heel veel verschil zitten tussen de verschillende uitlaten, je betaald vooral de naam en niet de powerverschillen...
soms denk ik dat de algemene opvatting is dat als iets duurder is het bijna enkel aan de naam ligt.
Ma goed, mijn mening is:
Geen dyno's = geen pijp aan mij verkocht. Want anders begin ik ook onmiddelijk blikken dozen te maken voor een zacht prijsje van 200 euro.
hm ja... ik dacht eerst dat je veel betaald voor de naam, maar dat is niet. je betaald veel voor de KWALITEIT, dat heb ik ontdekt met de yoshimura... en zeker voor de performance... kun je niet vergelijken met idd zo'n "blikken uitlaat" zonder dyno's...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us