Lengte nieuwe veren
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik ben op de stand geweest van YSS, moet eerlijk zijn, mocht ik het niet kennen, dan liep ik het net als alle andere stands uit het oosten zo voorbij, verouderde stijl van stand, typische foto's uit het oosten, ...Ivoman #7 schreef:maandag misschien
allesinds eind deze maand
YSS zit momenteel op een beurs in Duitsland
Heb even gebabbeld met Harry. Is een doorsnee oosters vering bedrijf. Daar ter plaatse maken ze geen high-low speed vering. Veeleer vering voor de quads, buggy's, moto's,... uit het verre oosten. Harry past die indien gewenst wel aan met H/L door andere kop te monteren. Het ziet er allemaal heel 'old school' uit moet ik zeggen, weet natuurlijk niet of de interne technologie beter is dan het uiterlijke.
Hoop echt dat je er tevreden mee bent maar als ik eerlijk mag zijn is de technologie die in standaard kayaba yfz veren zit minstens even goed.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Als je hier geen tikfout maakt dan ga je in feite stap achteruit tov je yfz vering. Als ik eerlijk mag zijn Ivo : met de vering kennis die jij hebt zou ik gewoon blijven bij wat je bent. Geloof Fré en paar anderen en probeer je voorarmen en degelijk af te regelen en de problemen die je hebt zullen van de baan zijn.Ivoman #7 schreef:Neen, hij gaat niet binnen.
type
RG 302 R piston 30mm / shaft 12mm / Rebound adjustable / with piggyback
dus zonder compressie regeling. (net zoals yfz veren)
'k moet enkel gewicht quad, gewicht rijder doorgeven
en 't moet afgesteld worden voor trial
Heb trouwens nog een regelbaar armpje voor op stuurstang op mijn yfz zitten van Houser. Hiermee kun je regelen hoe kort je stuurt en volgens mij gaat dit je probleem van sturen zeker oplossen en stuk goedkoper zijn dan vering te kopen die in feite minder mogelijkheden heeft dan wat je nu zitten hebt.
-
- Quad Expert
gerevalvede standaard YFZ veren, voor een prikje?
Mij ga je niet horen klagen over Reiger (understatement), kan iemand de huidige prijs van die dingen eens vertellen?
Seg Ivo, bel anders eens naar Deliege, die kan ze aan een vrij scherpe prijs leveren. En tis nog bij de deur ook.
Mij ga je niet horen klagen over Reiger (understatement), kan iemand de huidige prijs van die dingen eens vertellen?
Seg Ivo, bel anders eens naar Deliege, die kan ze aan een vrij scherpe prijs leveren. En tis nog bij de deur ook.
White LTZ-450 - powered by MSD -
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Met beperkt budget is dit idd de beste oplossing volgens mij ! Reken op +/- 400 € tweedehands + 100 € revalving.Fré schreef:gerevalvede standaard YFZ veren, voor een prikje?
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik baseerde mij op prijs van setje dat hier recent door iemand was aangeboden. Zoveel beter als ze goedkoper te vinden zijn.
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
ik heb indertijd 885 betaald voor mijn high low jeanetteveertjes rechtstreeks bij Reiger, en ik herinner me dat deliege ze nog goedkoper kon leveren.Hanzie schreef:reiger zal rond de
800-850euro kosten voor de voorvering incl compressie en rebound
900-950euro kosten voor de voorvering incl compressie, rebound en high/low
White LTZ-450 - powered by MSD -