zo heb nu mijn barossa een maand in mijn bezit.
Maar mijn barossa reed de eerste weken wel 110-120 km per uur (niet comfertabel hoor)
maar nu rijdt ie nog maar hooguit 95. (lekkere snelheid)
maar vind niet dat het mag.
Mijn uitlaat was voor gescheurd helemaal bij het blok dus dacht in eerste instantie daar ligt het probleem.
enig krachtverlies dus als er een andere uitlaat op zit dan zal het wel weer normaal worden.
dacht ik.
De dealer overigens gebeld dat ik na een maand al een afgescheurde uitlaat had. en die hebben me netjes een nieuwe toegestuurd nadat ik ze foto's had gemaild.
maar gisteren heb ik dus de nieuwe uitlaat gemonteerd.
dacht meteen een ritje te gaan rijden vanwege het kracht verlies.
Zijn kracht heeft ie weer terug maar hij gaat nog steeds niet sneller meer dan 90-95 km per uur.
Hij stottert niet.Hij rijdt gewoon lekker.
Heb 98 in erin gegooit terwijl ik eerst op 95 reed . geen verschil.
Nu volg ik elke dag het forum en heb meerdere problemen gelezen.
lucht filter heb ik overigens nog niet schoongemaakt.(maar dan zou hij toch moeten stotteren)
wie heeft er eventueel tips voor me?
de vorige keer dat mijn barossa niet meer startte hebben jullie mij ook met simpele antwoorden geholpen.Dus ik hoop nu weer.
we gaan verder met leren.haha.als er steeds weer iets is.
groetjes Ingrid
inhouden
-
- Quadfanaat
Luchtfilter bak nog goed aan de carburateurs vast en carburateurs in het spruitstuk.
Waren je uitlaatpakkingen nog goed en mondstuk van de uitlaat goed recht erop aangedraaid.
Waren je uitlaatpakkingen nog goed en mondstuk van de uitlaat goed recht erop aangedraaid.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
-
- Quadrider
- Contacteer:
staan je banden nog op dezelfde druk ik heb dit zelf ook ooit gehad met mn kasea
Fun is not a straight line
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
-
- Quadfanaat
geen pakkingen
De bocht lekt niet.de achterste pakking was niet zo wow meer maar moet nieuwe pakking maken.
Ik heb de uitlaat meerdere keren gepast en gepast voordat ik alles vast gezet heb.
Dus eigenlijk ga ik er van uit dat die goed gemonteerd is.en dat ie nergens meer lekt.goed gevoeld nadat de motor weer liep
wat betreft de carberateur ga ik weer even kijken.
Blijf het gek vinden rijdt super.trekt super op.maar blijft dan hangen voor de 100.Ik laat het weten als ik weer gekeken en gereden heb.
groetjes Ingrid
Ik heb de uitlaat meerdere keren gepast en gepast voordat ik alles vast gezet heb.
Dus eigenlijk ga ik er van uit dat die goed gemonteerd is.en dat ie nergens meer lekt.goed gevoeld nadat de motor weer liep
wat betreft de carberateur ga ik weer even kijken.
Blijf het gek vinden rijdt super.trekt super op.maar blijft dan hangen voor de 100.Ik laat het weten als ik weer gekeken en gereden heb.
groetjes Ingrid
Luchtfilter
Vaak kun je de inlaat buis van de luchtfilter een beetje beter maken.
Deksel luchtfilter bak er af halen, dan omdraaien en proberen de tunnel die je dan ziet iets te doorboren(niet door het deksel heen). Zodat de lucht sneller de filterbak kan instromen. :Lucht kan nu alleen aan het eind van de tunnel de filterbak in. Kijk dan ook meteen of niet toevallig het afdekzeiltje bij het buisje van de inlaat er voor zit.
Loop voor de zekerheid ook nog even de cilinderkop na. Deze willen in de eerste weken nog wel eens gaan lekken. Beste even natrekken. Dan heb je daar ook geen verlies meer (chromen kapjes op de Cilinders even los dan kun je bij de bouten)
Dan weer testen.
Deksel luchtfilter bak er af halen, dan omdraaien en proberen de tunnel die je dan ziet iets te doorboren(niet door het deksel heen). Zodat de lucht sneller de filterbak kan instromen. :Lucht kan nu alleen aan het eind van de tunnel de filterbak in. Kijk dan ook meteen of niet toevallig het afdekzeiltje bij het buisje van de inlaat er voor zit.
Loop voor de zekerheid ook nog even de cilinderkop na. Deze willen in de eerste weken nog wel eens gaan lekken. Beste even natrekken. Dan heb je daar ook geen verlies meer (chromen kapjes op de Cilinders even los dan kun je bij de bouten)
Dan weer testen.