Nitro quad kopen ja of nee wie wil

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)

Wie wil een nitro quad?

Ja
14
33%
Nee
29
67%

Totaal aantal stemmen: 43

Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

20 euro is niet echt de moeite zenne, we zouden een andere winkel moeten vinden die ons een veel beter voorstel kan geven, wie kent er nog zo winkels waar we onze quad zouden kunnen bestellen?
DBM PERFORMANCE
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hallo
voor de fg monster quad ken ik wel iemand die jullie als we er meerdere afnemen een goed prijsje kan maken.
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Meeki
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Meeki »

is da toevallig bij verspaget
Fun is not a straight line

Member of Erasmus NL

Sponsord by: Car Electronics Uden

http://www.car-electronics.nl

http://Quadfoto.spaces.live.com
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

zijn er foto's van die fg monsterquad en wat bedoel je met een mooi prijsje?
DBM PERFORMANCE
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Turboy6 schreef:zijn er foto's van die fg monsterquad en wat bedoel je met een mooi prijsje?
denk dat er van fg enkel auto en monstertruck kappen te krijgen zijn .
die van hpi is ook een savage en dat is orgineel een monstertruck , enkel een andere kap :)
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

heb ondertussen mail gestuurd naar een winkel niet zo ver van bij ons over info en prijs, hou jullie op de hoogte als ik meer weet
DBM PERFORMANCE
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

ja meeki dat is bij verspaget je die 20 euro maar rappy 700 rijder er zijn geen fg quad aleen van hpi maar wat voor een prijs kan hij ons dan geven per stuk ?
2017 raptor 700 SE
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Heb dus antwoord van diene winkel en dat moet ons toch eens aan het denken zetten qua merk en ook met hoeveel we nu exact zullen zijn.
Hier volgt het antwoord op mijne mail:
Beste Dimitri,

De HPI Savage Quad staat idd niet op onze site om de eenvoudige reden dat we dat niet zo een interessante kit vinden. Onder de motorkap zit namelijk een oude Savage 25, het enige ‘nieuwe’ is de look en de verhoogde prijs. Mijn collega van de aankoopdienst kijkt even na welke condities we u kunnen bieden bij afname van 10 stuks.

Zelf zou ik willen voorstellen om eens te kijken naar een andere monstertruck in combinatie met een extra quad body zonder bestuurder. De bestuurder is namelijk erg kwetsbaar en is meestal al na de eerste dag fataal beschadigd. De body die ik voorstel is van het merk proline en van betere kwaliteit dan deze door HPI geleverd. Deze zijn bovendien transparant wat de eigenaar de kans geeft hem in de kleuren te verven van zijn eigen quad. De monstertruck die ik in gedachte heb is de Team Losi LST 1 welke ik aan een heel leuke prijs kan voorstellen omdat zijn opvolger nu beschikbaar is geworden.

Een LST is zonder twijfel een veel betere monstertruck dan de Savage en is veel beter uitgerust. Enkele voordelen ten opzichte van de Savage:

- Veel krachtigere motor.

- Dubbele schijfrem

- Sterkere servo’s (ruim het dubbel van de kracht van de savage)

- Achteruit functie

- 3 kanaal FM zender ipv AM

- Aluminium schokdempers

- Lager zwaartepunt en dus stabieler

- Goedkopere wisselstukken en veel betere beschikbaarheid.

Alles functies van de savage heeft hij natuurlijk ook zoals een elektrische starter enz …

Beide monstertrucks hebben nood aan dezelfde accessoires om gestart en gereden te kunnen worden. Deze accesoires alleen al kosten ruim 100€

- Batterij voor de elektrische starter

- Gloeiplug verwarmer

- Bougiesleutel

- Vulfles

- Batterijen voor de zender en voor de ontvanger

- Laders voor bovenstaande batterijen (minstens 2 verschillende)

- Benzine voor het inrijden, benzine voor nadien effectief te rijden

Als u me kan laten weten welke hoeveelheid u zou afnemen kan ik een offerte maken met een leuke prijs inclusief de accessoires. Ik zal dan zowel een offerte maken met de Savage als basis alsook op basis van de LST. Maar dan heb ik dus natuurlijk wel een hoeveelheid nodig waarop ik mij kan baseren.

MVG

Pieter-Jan
DBM PERFORMANCE
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hallo
die man is pase tuning en ja die fg,s zijn met quad kap te krijgen niet origineel bij fg vandaan maar dan doet hij er bijvoorbeeld een quad kap op en houd hij de monster kappen.
maar als ik weet om hoeveel eventuele fg monster quads het gaat kan ik hem wel ff bellen of die een leuk prijsje kan maken.
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

nou mensen julie zien het bericht van Turboy6 .dus de mensen die er eentje willen post een bericht met ja en de mensen die er geen willen graag geen bericht posten . bij deze ja turboy6 ik wil er een ma dat wist jij al he :wink:
2017 raptor 700 SE
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Zo'n LST is waarschijnlijk duurder dan €550?
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Mika schreef:Zo'n LST is waarschijnlijk duurder dan €550?
Ik zou het niet weten, hij spreekt van mooi prijsje maar daar blijft het ook bij. Ben ondertussen zelfs aant twijfelen om er mij ene aan te schaffen als je ziet dat er bijna geen reactie op komt en heb met een paar mensen gesproken die er eentje gehad hebben een nitro auto en ze zeiden dat je dat rap beu bent en dat het hopen geld kost want dat er eigenlijk wel altijd iets aan scheelt.
DBM PERFORMANCE
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Turboy6 schreef:
Mika schreef:Zo'n LST is waarschijnlijk duurder dan €550?
Ik zou het niet weten, hij spreekt van mooi prijsje maar daar blijft het ook bij. Ben ondertussen zelfs aant twijfelen om er mij ene aan te schaffen als je ziet dat er bijna geen reactie op komt en heb met een paar mensen gesproken die er eentje gehad hebben een nitro auto en ze zeiden dat je dat rap beu bent en dat het hopen geld kost want dat er eigenlijk wel altijd iets aan scheelt.
soms gaat dat ding zo hard dat hij ongecontroleerd ergens tegenaan gaat en dat zijn kosten die soms hoog oplopen :shock:
met een nitro moet je rekenen dat je per gereden uurtje een halfuur sleutelt en schoonmaakt :x
dat is het voordeel van de fg buggys , 2takt en veel robuster maar duurder in aanschaf en veel duurder in onderdelen :!:
het is een hobby die veel tijd en geld vraagt en niet zomaar eventjes je auto en zender nemen en hop rijden maar , komt wel wat meer bij kijken :!:
ik ben nu momenteel niet geintreseerd vermits ik net men quad gekocht heb en niet nog eens zomaar even enkele honderden eurotjes op overschot heb om een autotje te kopen :roll:
heb mijn nitro hier ook nog staan ( carson baanmodel ) maar vermits de motor is vastgelopen staat die hobby nu even aan de kant :cry:
Stolenquads Europe
Meeki
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Meeki »

ik heb zelf ook zo'n nitro auto maar er zit idd veel tijd in en kost handen vol geld ik doe er nu ook niks mee motor is vort op zn eind nieuwe kost ook weer 175 euro..

als ik nu nog een nieuwe zou kopen zou ik tog voor een fg gaan
Fun is not a straight line

Member of Erasmus NL

Sponsord by: Car Electronics Uden

http://www.car-electronics.nl

http://Quadfoto.spaces.live.com
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

Meeki schreef:ik heb zelf ook zo'n nitro auto maar er zit idd veel tijd in en kost handen vol geld ik doe er nu ook niks mee motor is vort op zn eind nieuwe kost ook weer 175 euro..

als ik nu nog een nieuwe zou kopen zou ik tog voor een fg gaan
die monster trucks van fg zijn gewoon :yummie: :yummie: :yummie:
Stolenquads Europe
Plaats reactie