ltr 450 probleem

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

ja is een gekend probleem maar suzuki geeft het niet toe anders moeten ze de quads allemaal terug roepen...ik denk alle quads die ingevoerd zijn zitten dus met die slechte carters ...en die breken ook niet direct pas na een maand ot 3-4 de mijne na 4 maand iemand anders die ik ken na 3maand...dus ik denk dat al diegene die met een ltr rijden nog iets te wachten staat...en ook als je ziet dat ze nu een stuk maken die op de slechte carter moet gemonteerd worden is er wel degelijk een probleem...dus aan al diegene die met een ltr rijden vlug dat stuk monteren en probleem is opgelost...maar als carter breekt... :x :x :x
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

miq schreef:ja is een gekend probleem maar suzuki geeft het niet toe anders moeten ze de quads allemaal terug roepen...ik denk alle quads die ingevoerd zijn zitten dus met die slechte carters ...en die breken ook niet direct pas na een maand ot 3-4 de mijne na 4 maand iemand anders die ik ken na 3maand...dus ik denk dat al diegene die met een ltr rijden nog iets te wachten staat...en ook als je ziet dat ze nu een stuk maken die op de slechte carter moet gemonteerd worden is er wel degelijk een probleem...dus aan al diegene die met een ltr rijden vlug dat stuk monteren en probleem is opgelost...maar als carter breekt... :x :x :x
natuurlijk heb je bvb met de yam yfm350 een verouderd warrior blok eronder steken maar heb je zulke zaken niet voor he :wink:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

sjarty schreef:
miq schreef:ja is een gekend probleem maar suzuki geeft het niet toe anders moeten ze de quads allemaal terug roepen...ik denk alle quads die ingevoerd zijn zitten dus met die slechte carters ...en die breken ook niet direct pas na een maand ot 3-4 de mijne na 4 maand iemand anders die ik ken na 3maand...dus ik denk dat al diegene die met een ltr rijden nog iets te wachten staat...en ook als je ziet dat ze nu een stuk maken die op de slechte carter moet gemonteerd worden is er wel degelijk een probleem...dus aan al diegene die met een ltr rijden vlug dat stuk monteren en probleem is opgelost...maar als carter breekt... :x :x :x
natuurlijk heb je bvb met de yam yfm350 een verouderd warrior blok eronder steken maar heb je zulke zaken niet voor he :wink:
hoelang moet je dan wachten voor een nieuw model te kopen...voor ze hier bij ons zijn hebben ze al 6maanden in amerika gelopen en dan zenden ze nog quads op van de eerste productie....
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

zal volgend jaar wel opgelost zijn zeker :?
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
mx jake
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door mx jake »

kan je een foto posten van wat er stuk is
never drive faster then your angel can fly
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

ja zal er morgen eens maken...
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Tom Deleersnyder had het al na minder dan een maand dat gebroken carter. Naar het schijnt zouden de nieuwe carters verbeterd zijn maar echt details ken ik er niet van.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

ja den tommy de zijne was zeer rap stuk
zou graag die stkken eens zien die moeten gemonteerd worden om dit probleem te kunnen voorkomen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

Afbeelding
bertmat
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door bertmat »

@Peet: geen paniek, ik zal U iets laten weten als de "wonderstukken" binnengekomen zijn. :duimhoog:

Ja, die van Tom was rap stuk, maar den Tom IS ook wel ne rappen :lol: :lol: :applaus:
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

Dat Tom nen rappen is dat kan ik bevestigen :quad:

@Bert bel maar als het der is he :duimhoog:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

No Limit YFZ schreef:Als je gehomologeerde quad koopt zijn ze sowiezo verplicht garantie te geven, is wettelijk geregeld. Nu verkopen de meeste die import quads met minimale marges en proberen zo onder garantie uit te komen.

Schakel in zo'n geval consumentenorganisatie in of laat advocaat simpel dreigbriefje schrijven, dan plooien de meesten wel.
Op beide zowel originele als import is in principe 2 jaar wettelijke garantie alleen bij
de originele is dat 2 jaar fabrieksgarantie (van de importeur)
en bij de import is dat 2 jaar garantie van de niet officiele dealer/verkoper zolang deze nog niet failliet is.

Toegevoegd na 13 minuten:
Is heel simpel genoeg ruchtbaarheid geven aan het probleem en aan het feit dat suzuki het probleem niet erkent zodat niemand nog een Suzuki 450 koopt dan zullen ze wel bijdraaien. :x
miq
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door miq »

dealer is aan het kijken voor garantie ...het zou misschien mogelijk om dat stuk in garantie te krijgen maar geen werkuren ...is natuurlijk altijd beter dan niets maar ...maar motor moet helemaal gedemonteerd worden alle rolementen...enz. dus zal wel vlug een uur of 20 werk zijn zeker en dan nog enkele dichtingen... nu nog wachten op antwoord voor die stukken...
Frenky
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Frenky »

BLUE BUCK schreef:
No Limit YFZ schreef:Als je gehomologeerde quad koopt zijn ze sowiezo verplicht garantie te geven, is wettelijk geregeld. Nu verkopen de meeste die import quads met minimale marges en proberen zo onder garantie uit te komen.

Schakel in zo'n geval consumentenorganisatie in of laat advocaat simpel dreigbriefje schrijven, dan plooien de meesten wel.
Op beide zowel originele als import is in principe 2 jaar wettelijke garantie alleen bij
de originele is dat 2 jaar fabrieksgarantie (van de importeur)
en bij de import is dat 2 jaar garantie van de niet officiele dealer/verkoper zolang deze nog niet failliet is.

Toegevoegd na 13 minuten:
Is heel simpel genoeg ruchtbaarheid geven aan het probleem en aan het feit dat suzuki het probleem niet erkent zodat niemand nog een Suzuki 450 koopt dan zullen ze wel bijdraaien. :x
Weet niet weaar jij die 2 jaar garantie vandaan haalt,op een ltr heb je een half jaar garantie kijk maar op hun site!
Yamaha yfz450r se #99

http://www.quadross.nl
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Dus het zijn dan toch niet enkel Chinese quads waar problemen mee zijn?
Plaats reactie