Nitro quad kopen ja of nee wie wil

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)

Wie wil een nitro quad?

Ja
14
33%
Nee
29
67%

Totaal aantal stemmen: 43

rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

wie interresse in een fg monster heeft moet het maar zeggen want bij meerdere kan ik bij iemand wel een leuk prijsje regelen.
en fg is bij mij altijd starten (2 keer aan de trekstarter trekken) en rijden en daarna even met de luchtcompressot erbij langs en hij is klaar (15 min.)
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

Er hebben op dit moment 11 mensen ja gezegt dus geef maar eerst effe prijsje door mag ook via pm .
2017 raptor 700 SE
sjarty
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door sjarty »

rappy 700 rijder schreef:wie interresse in een fg monster heeft moet het maar zeggen want bij meerdere kan ik bij iemand wel een leuk prijsje regelen.
en fg is bij mij altijd starten (2 keer aan de trekstarter trekken) en rijden en daarna even met de luchtcompressot erbij langs en hij is klaar (15 min.)
er zijn vele verschillende modellen van fg ook , zal je toch even een link moeten plaatsen voor degene die het niet kennen :roll:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

adly rijder schreef:Er hebben op dit moment 11 mensen ja gezegt dus geef maar eerst effe prijsje door mag ook via pm .
Mij moet je niet meer bij die 11 tellen maar wil wel nog steeds naar die winkel eens gaan om te onderhandelen. Ik ga het geld dat ik voorzien had voor iets anders moeten gebruiken spijtig genoeg, misschien komt het er ooit wel nog eens van :dag:

Toegevoegd na 14 seconden:
adly rijder schreef:Er hebben op dit moment 11 mensen ja gezegt dus geef maar eerst effe prijsje door mag ook via pm .
Mij moet je niet meer bij die 11 tellen maar wil wel nog steeds naar die winkel eens gaan om te onderhandelen. Ik ga het geld dat ik voorzien had voor iets anders moeten gebruiken spijtig genoeg, misschien komt het er ooit wel nog eens van :dag:
DBM PERFORMANCE
Plaats reactie