Raptor 700 probleem

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Raptor 700 probleem

Bericht door Sebastien »

Hey

kan er iemand mij helpen? Heb een groot probleem.
Mijn raptor 700 wilt niet meer starten!

Dus ik was aan het rijden en ineens viel hij uit. Probeer hem opnieuw te starten maar contact (dashboard) gaat niet meer aan.
volgens mij een eenvoudig iets maar kweet niet wat, zekeringen zijn nagekeken en ok
Kan er mij iemand helpen
anders gaat hij morgen naar Schiettecatte

mvg
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

zal ergens in uw kabelboom een kabel door zitten

als ik mij niet vergis was er laatst hier ook iemand met dat probleem
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Ja dat was Wally dat startproblemen had na in water te hebben gereden.
:arrow: http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=14039
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

Hoop niet dat het je kabelboom is...succes. Heb je ook de hoofdzekeringen al geprobeerd? Naast je accu. 2x 20 amp.
hmmmmmm. eat me..
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

@Wally

Je hebt gelijk. Hoofdzekering is kapot. Nu gaan we eens checken naar het probleem dat jij had.

Echt bedankt man
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
DJR
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door DJR »

Hi Sebastien,

ik ben benieuwd of jij met hetzelfde zit als Wally.

Je gaat blijkbaar met je quad ook naar Schiettecatte?

Ik heb er hem eens op gewezen maar ie beweert dat op dat vlak elke 700 gelijk is (geen verschil tussen scherpe rechthoekige blokskes die je kabelboom openschuren of afgeronde blokskes naar de vorm van de bocht van de kabelboom die daar ligt). Zo op den tast en weinig zicht had ik daar toch een verschil gezien tussen de 700 van Wally en die van mij (mijne is slechts enkele maanden ouder dan die van wally).

Als je je quad demonteert om de oorzaak te zoeken kan je misschien nog eens een betere foto posten van de mogelijke probleemzone?

Alvast veel succes...en da ge rap weer kunt snorren :crossercool:
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

yep, je hoofdzekering gaat niet zomaar...
hmmmmmm. eat me..
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

DJR schreef:Hi Sebastien,

ik ben benieuwd of jij met hetzelfde zit als Wally.

Je gaat blijkbaar met je quad ook naar Schiettecatte?

Ik heb er hem eens op gewezen maar ie beweert dat op dat vlak elke 700 gelijk is (geen verschil tussen scherpe rechthoekige blokskes die je kabelboom openschuren of afgeronde blokskes naar de vorm van de bocht van de kabelboom die daar ligt). Zo op den tast en weinig zicht had ik daar toch een verschil gezien tussen de 700 van Wally en die van mij (mijne is slechts enkele maanden ouder dan die van wally).

Als je je quad demonteert om de oorzaak te zoeken kan je misschien nog eens een betere foto posten van de mogelijke probleemzone?

Alvast veel succes...en da ge rap weer kunt snorren :crossercool:

hey

Heb waarschijnlijk het probleem al gevonden. Het was de draad van mijn contact die een beetje bloot lag en tegen het kader heeft gezeten.
Heb ook eens gekeken naar mijn kabelboom waar dat vierkantje is en ik zie geen beschadiging.
Maar is zie wel of het nog eens gebeurd

greetz
Plaats reactie