Honda TRX 450
Dat klopt, maar op de baan een Raptor bijhouden met een stock TRX, vergeet het maar, daar zijn de overbrengingen gewoon te klein voor.Ralph schreef:Als je die TRX450R flink opjaagt misschien. (HRC kit, hogedruk zuiger, etc...)
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
er wordt veel geleutert over die snelheden
ik heb ooit gelezen op één van die amerikaanse forums dat een stock TRX 158km/h zou halen.
kan mij eigenlijk allemaal niet veel schelen die top snelheden . Als ze maar duurzaam genoeg zijn en genoeg power onderin dat is al heel wat voor een quad.
ik heb ooit gelezen op één van die amerikaanse forums dat een stock TRX 158km/h zou halen.
kan mij eigenlijk allemaal niet veel schelen die top snelheden . Als ze maar duurzaam genoeg zijn en genoeg power onderin dat is al heel wat voor een quad.
Erasmus all the way!
hij beweerde tegen een maat op een std. 660 raptor op de baan gereden te hebben en dat die gast hem langs geen kanten kon volgen...
en ja iedereen wil de rapste zijn en hebben, maar ben toch eens nieuwsgierig naar de echte "waarheid"
ikzelf twijfel eigenlijk om volgend jaar ofwel de Raptor ofwel de TRX te nemen...
niet omdat ik rapper wil zijn (maar misschien toch hehehe... ) maar dat ik voor mij de beste koop wil...
En oké, ik zal wel 75% van de tijd op de baan rijden en 25% veld en iedere van de twee heeft denkelijk zijn eigen specifieke eigenschappen, maar beslissen is niet altijd easy hé...
enige wat me doet twijfelen aan de TRX is dat hij geen achteruit heeft
enige wat me dan weer doet twijfelen aan de raptor (660 of 700) zijn de CC's en daaraangekoppeld zijn verzekering en taks etc...
Nog veel denkwerk dus en tips , zowel aan als afraders zijn welkom om me te helpen beslissen zenne mannen
en ja iedereen wil de rapste zijn en hebben, maar ben toch eens nieuwsgierig naar de echte "waarheid"
ikzelf twijfel eigenlijk om volgend jaar ofwel de Raptor ofwel de TRX te nemen...
niet omdat ik rapper wil zijn (maar misschien toch hehehe... ) maar dat ik voor mij de beste koop wil...
En oké, ik zal wel 75% van de tijd op de baan rijden en 25% veld en iedere van de twee heeft denkelijk zijn eigen specifieke eigenschappen, maar beslissen is niet altijd easy hé...
enige wat me doet twijfelen aan de TRX is dat hij geen achteruit heeft
enige wat me dan weer doet twijfelen aan de raptor (660 of 700) zijn de CC's en daaraangekoppeld zijn verzekering en taks etc...
Nog veel denkwerk dus en tips , zowel aan als afraders zijn welkom om me te helpen beslissen zenne mannen
ik betaal op mijn raptor 700: 110 euro taks en 205 euro verzekering. Valt anders nog heel goed mee vind ik!ThaSnipe schreef: enige wat me dan weer doet twijfelen aan de raptor (660 of 700) zijn de CC's en daaraangekoppeld zijn verzekering en taks etc...
Ik heb 2 weken geleden een TRX 450 gekocht (zonder HRC kit). Mijn vorige quad was een raptor 660. Ik kan zeggen dat die 2 quads helemaal niet elkaar te vergelijken zijn. De 660 heeft meer koppel onderin, maar op mijn Honda staat nog een standaard uitlaat. Qua topsnelheid ligt de 660 dan weer helemaal achterop. Maar het beste aan de honda is de baanligging, gewoonweg fenomenaal. Ik kan zoveel harder de bocht ingaan dan met de 660, en ik heb ook nog geen verbreders erop zitten. Super aankoop dus, behalve om dat ding in te schrijven in België moet ik mirakels verrichten.
Honda TRX450 '06
-
- Quadrunner