als je wil vliegen pak je een achteras
wil je toeren pak je spoorverbreders
dura bleu i love you
raptor
roc racing:a arms
roc racing:swingarm+2
dura bleu :as+2
pro trac :vering
goldspeed:remmen
hinson :kopling
en alles wat mogelijk was zoon beetje
foto komt eraan
spoorverbreders zijn super goed, maar je moet kijken op welke quad je het gaat zetten, op de blaster kan het GEEN kwaad, op de Z zal het snel duidelijk worden...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
craptor knows the good stuff !!!!!
Die bouten waren zelfs nog nieuw (quadcenter Brugge).
Ik zeg alleen wat ik gezien heb (wil het zelf niet meemaken)!!!!!
Willems David schreef:craptor knows the good stuff !!!!!
Die bouten waren zelfs nog nieuw (quadcenter Brugge).
Ik zeg alleen wat ik gezien heb (wil het zelf niet meemaken)!!!!!
Wat wil je niet meemaken?? Ik heb mijn quad in quadcenter Brugge aangeschaft ...
Bout gebarsten bij spoorverbreder (blaster).
Ik zeg wel om te toeren en lekker in de bocht te gaan (no problem).
Don't take jumps, (behalve als de flikken achter je aan zitten)
Damn, zou ik ook nie willen meemaken, Tis wel een Warrior van mij en jumps ga ik toch wel eens met de tijd (nog maar nieuw in het quadwereldje) proberen hoor . Als mijn bouten barsten ga ik ze persoonlijk tegen zijn kop gaan smijten van quadcenter
Heb wel over die bouten die bij die spoorverbreders zitte hè.
Jou warrior kan een jump verdragen hoor.
Alleen denk eerst na voor je hem verbrederd.
A-armen vooraan en brede achteras zijn beter (meer geld voor meer veiligheid).
Er zijn diverse systemen spoorverbreders als je ze hebt met een schijf en extra lange bouten kan je ze beter weggooien die lange bouten gaan kapot ooit.
Je hebt ook met acht korte 4 om de verbreder vast te zetten en dan nog vier om je velg vast te zetten. Deze verdelen de kracht en zullen wel meegaan tenzij je ze echt mishandelt maar dan brak je wieltoch wel af.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
bouten scheuren of breken niet zo maar af.
(ook niet met HOGE +10 meter sprongen)
zorg dat je minstens hardheid 8.8 hebt, liever 10.8.
belangrijk is het juiste aanhaalmoment aan te houden en te kontroleren dat de moeren niet iets losdraaien, gewoon goed vastdraaien dus.
bij veel hubs kun je de standaard tappen (met m10 x 1.25 draad) verwijderen en m12 bouten gebruiken.
wij monteren de verbreders en lassen de 6kant met een kleine hechtlas vast aan de hub, op deze manier hoef je maar 1 sleutel te gebruiken om de wielen te de- en monteren.
voor de aluminium voornaven kun je een gaatje boren naast de 6kant en een spanstiftje erin slaan, dit houdt de bout ook vast tijdens vastdraaien
Vandaag gaan rijden komt mijn achterwiel me ineens voorbij rijden. Bouten die de spoorverbreders en het kruis (hub) van de achteras verbinden zijn afgebroken. Weet er iemand of die bouten die door het kruis gaan te demonteren zijn? ZO ja wat zijn goede sterktes en wat kosten deze ongeveer? Oh ja nog ff zeggen ik heb een Raptor 700R van 2006. Greetz