en nu mag er een slotje op... ge gaat met een uitlaat geen botten rapper rijden en harder trekken verwacht nie da het dubbel zo rap gaat... kortom ga een blaster hale!Robby schreef:zijde gij dom,of doet gij u dom voor? steekt groter bande,dan gaje rapper rijden... verkoopt uwen bazaar voor ge nog meer brokken maakt en mee onozelheid uitkraamt en koopt u iet deftig.OpticalNicolas schreef:zal mij daar dan eens een weekendje met amuseren
diene maat eeft nen doma: heb hier al gelezen dat deze zeer goed zijn,
zou ik hier dan een goede 'kopie' van kunnen maken of is dit al overdreven
greetz
ZELF EEN UITLAAT BOUWEN
-
Vincenzo
- Quad Expert

-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
doet gij dit allemaal om zo vlug mogelijk veel posts te hebben , zo ne zever, nu ben ik het zelf moe, man man,
een italbike is groot genoeg maar ne blaster niet,
man man
ppfffffff ik word hier ziek van

man man
ppfffffff ik word hier ziek van
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
da zeg ik nie maar als ik me nu een volgende zou kopen zou hij zeker boven de 300cc moeten liggen.The_Lucifer schreef:doet gij dit allemaal om zo vlug mogelijk veel posts te hebben , zo ne zever, nu ben ik het zelf moe, man man,
man man
ppfffffff ik word hier ziek van![]()
![]()
en nu ga ik stoppen met 'posten' want anders is iedereen hier weer kwaad.
en eigenlijk kunnen die helpjes me gene bom schelen.
-
Vincenzo
- Quad Expert

bovne de 300cc zet op een blaster een ander pijpje en een goeie luchtfilter en ge gaat langs een raptor 350 voorbij... dus die cc's zeggen NIETSOpticalNicolas schreef:da zeg ik nie maar als ik me nu een volgende zou kopen zou hij zeker boven de 300cc moeten liggen.The_Lucifer schreef:doet gij dit allemaal om zo vlug mogelijk veel posts te hebben , zo ne zever, nu ben ik het zelf moe, man man,
man man
![]()
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
de zijne is hard getuned, zoal hiervoorgaand al gezegt is, doma uitlaat, grotere banden, ander tandwielen en nog wat spulletjesVincenzo schreef:bovne de 300cc zet op een blaster een ander pijpje en een goeie luchtfilter en ge gaat langs een raptor 350 voorbij... dus die cc's zeggen NIETSOpticalNicolas schreef:da zeg ik nie maar als ik me nu een volgende zou kopen zou hij zeker boven de 300cc moeten liggen.The_Lucifer schreef:doet gij dit allemaal om zo vlug mogelijk veel posts te hebben , zo ne zever, nu ben ik het zelf moe, man man,
man man
![]()
-
Bartje 400
- Quadracer

dringend een dokter nodig jij, je weet gewoon niet dat je zegt , ik kan echt ni meer tegen dat gelul van je !
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
en ge moet ni peizen omda da is dak u ni afkan ofzo he, kan gerust is me u ne pot gaan pakke ofzo ze (als ge al moogt drinken) ik wil gewoon hebben dat je domme vragen en domme reacties geeft... dit is nu al de 2e of derde aanmaning die je krijgt voor zoiets, leer daar dan toch van? denk 1st voor je post. Over uitlaten maken zijn hier trouwens in het verleden nog topics geweest daarover... gebruik de zoek funktie, denk gewoon 3x na voor je zomaar een flop post...OpticalNicolas schreef:zet hier maar eenop, want er word toch niets deftig meer gezegt
ook nie langs mijn kant.
greetz
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
zal intvervolg aan denkenRobby schreef:en ge moet ni peizen omda da is dak u ni afkan ofzo he, kan gerust is me u ne pot gaan pakke ofzo ze (als ge al moogt drinken) ik wil gewoon hebben dat je domme vragen en domme reacties geeft... dit is nu al de 2e of derde aanmaning die je krijgt voor zoiets, leer daar dan toch van? denk 1st voor je post. Over uitlaten maken zijn hier trouwens in het verleden nog topics geweest daarover... gebruik de zoek funktie, denk gewoon 3x na voor je zomaar een flop post...OpticalNicolas schreef:zet hier maar eenop, want er word toch niets deftig meer gezegt
ook nie langs mijn kant.
greetz
-
blaster200
- Quadrider

als jij een doma na wil maken moet je wel er een van een 110 cc. Je kan niet zomaar wat gaan bakken en braden. Je moet wel je verstand erbij houden. En aan jou gepraat hier heb je dat nie veel kwa motorisch. Oftewel laat em nou maar zo.
Mijn buurjonge heeft een pitbike (immitatie 110 honda blok 4takt en die gaat 90 en trekt hard, ik weet nie wat jij verkeerd doet)
Mijn buurjonge heeft een pitbike (immitatie 110 honda blok 4takt en die gaat 90 en trekt hard, ik weet nie wat jij verkeerd doet)
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
-
OpticalNicolas
- Quad Expert

- Contacteer:
ik heb ook zo'n motor, en ik vraag me ook af wat ik verkeerd doe., bij auto's waar ik meestal aan sleutel, is dit VEEL MAKKELIJKER., en die blijven rijden, dus ik ga met mijn lompe poten er afblijven.blaster200 schreef:als jij een doma na wil maken moet je wel er een van een 110 cc. Je kan niet zomaar wat gaan bakken en braden. Je moet wel je verstand erbij houden. En aan jou gepraat hier heb je dat nie veel kwa motorisch. Oftewel laat em nou maar zo.
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
of zijn km teller klopt niet of je hebt niet goed gekekenblaster200 schreef:Mijn buurjonge heeft een pitbike (immitatie 110 honda blok 4takt en die gaat 90 en trekt hard, ik weet nie wat jij verkeerd doet)
een 110cc immitatie haalt ongv 80
mij 125cc immitatie haalt net de 90 en trekt goed (ik heb dus ook een pitbike)
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<