Lekkende banden
Mja, als het voor jou niet uitmaakt om op parcours echt 'volle gas' te gaan, dan is deze band wel aan te raden. Zoniet, dan denk ik dat je hem wat te 'log' gaat vinden om vlotjes vooruit te komen. Ik heb ermee in Neeroeteren gereden en hij beviel me uitstekend (maar rij dan ook wat meer op mijn gemak op parcours). Mij lijkt deze band ideaal om het meer ruigere terrein op te zoeken zoals bv. Wonck. Op straat doet ie het ook goed. Heeft meestal een iets grotere omtrek waardoor je wat aan topsnelheid wint.
Ik heb dus nog steeds da stom probleem met die banden... Heb het vandaag dus weer voorgehad en het was zelfs erger met een druk van 0.5 bar ben ik er ingeslaagd van de band er zelfs af te rijden... Ik was super aan het rijden tot de quad achteraan begon te slingeren en SG6 me riep voor te stoppen want mijn band lag er af... Heb met behulp van enkele maten en ervaring die er ter plaatse toch nog kunne opblazen . Ik vind da die banden qua profiel super zijn maar qua kwaliteit dus geen kl****** waard zijn!
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
Daar volg ik je volledig in! Vandaag banden geblazen op minimum 0.5bar en pffff tegen einde avond zag ik weer een doorzakking van de banden. Kwaliteit suckt big time! En mensen die gaan zeggen dak er een kg moet opsteken wel hmmm waarom had ik dit dan niet voor met de origineel banden en nadien met de duro banden. Ik weet 1 ding da is dat ik NOOIT meer met dees banden rijdt. Binnenkort streetparcour. Kzal ne keer een burnout doen met die banden. Doede mee peet107?
Heb dan nog pb gehad met mijn voorband ook die lost maar dit is tijdelijk opgelost enja die zijn versleten. Er zit ergens een scheur in de rand.
Heb dan nog pb gehad met mijn voorband ook die lost maar dit is tijdelijk opgelost enja die zijn versleten. Er zit ergens een scheur in de rand.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
baanbanden is mss beter of de 'crossband'. De crossbanden kunnen absolut geen zijdelinkse krachten. Hierdoor gaat de band teveel vervormen enja met alle gevolgen van dien (zie peet107). Zo een straffe bocht heeft hij nogtans niet genomen en plots flubber flubber meer velg dan band, tiens dacht ik.Dozo schreef:Ik wilde eerst ook die innova's maar wachtte omdat ik Peet zijn gezever met die dingen zag.
Ik ben geloof ik nu blij dat ik heb gekozen voor de Maxxis goldspeed.
En euh SG6 wacht ff met burnen tot het Euroquadcross weekend ,dan kan ik het ook filmen
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadfanaat
bandje
Ik ben nog maar 1.5 week in het bezit van mijn quadje.
reed met 80 km per uur.en merkte eigenlijk pas dat ik een lekke band had toen ik ging schakelen en hij echt trok naar een kant.
Ook innova's erop dus.
nu rijd ik gewoon met een pomp in mijn tas.niet meer voorgekomen gelukkig.
Maar ik heb der nog steeds maar 0.3 bar inzitten en het lijkt toch dat de ene meer gespannen staat dan de andere.
Ik ben langzaam op zoek naar andere achterbanden. omdat het probleem zich achter voordeed.
ik rijd op straat en wil crossen ermee.
dus ik houdt jullie wel in de gaten wat prijs en kwaliteit verhouding redelijk goed is.
groetjes
reed met 80 km per uur.en merkte eigenlijk pas dat ik een lekke band had toen ik ging schakelen en hij echt trok naar een kant.
Ook innova's erop dus.
nu rijd ik gewoon met een pomp in mijn tas.niet meer voorgekomen gelukkig.
Maar ik heb der nog steeds maar 0.3 bar inzitten en het lijkt toch dat de ene meer gespannen staat dan de andere.
Ik ben langzaam op zoek naar andere achterbanden. omdat het probleem zich achter voordeed.
ik rijd op straat en wil crossen ermee.
dus ik houdt jullie wel in de gaten wat prijs en kwaliteit verhouding redelijk goed is.
groetjes
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik heb op mijn suzuki de standaard banden liggen (dunlop) om te crosse super fijn bandje maar op de weg slijten ze als n gek
Fun is not a straight line
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
Member of Erasmus NL
Sponsord by: Car Electronics Uden
http://www.car-electronics.nl
http://Quadfoto.spaces.live.com
-
- Quadfanaat
innova's
Ik kom even terug op de innova's
Ik heb dus crossbanden van innova..goed voor de cross maar ook op de weg slijten ze niet zo snel.
Maar afgelopen week al een paar keer een leegloper gehad.
Maar nuben ik naar wouw becon geweest.
Die heeft de importeur van innova gebeld.
en er is 1 slechte serie geweest zei die.
Ik ik heb gewoon gratizz nieuwe banden gekregen en de oude moet ik weer inleveren.
dus misschien een idee omdat ook te proberen..
Ik vind het goede service..
ben zeer tevreden.
zo ook over becon
Ik heb dus crossbanden van innova..goed voor de cross maar ook op de weg slijten ze niet zo snel.
Maar afgelopen week al een paar keer een leegloper gehad.
Maar nuben ik naar wouw becon geweest.
Die heeft de importeur van innova gebeld.
en er is 1 slechte serie geweest zei die.
Ik ik heb gewoon gratizz nieuwe banden gekregen en de oude moet ik weer inleveren.
dus misschien een idee omdat ook te proberen..
Ik vind het goede service..
ben zeer tevreden.
zo ook over becon
Niet duur en haast niet slijten, tegenover wat vaker een lege band hebben...
euh ik kies dan toch maar voor een ander merk aangezien ik tijdens de lange trips geen zin heb in band problemen.
voor de mensen die er geen trips mee maken en alleen crossen ist mischien een goede band.
Ik moet er vooral kunnen vertrouwen dat ik er weer mee thuis kom.
Als ik dan lees dat er wel eens probleempjes zijn en over andere banden hoor je niet dat er problemen mee zijn(er zullen er vast wel zijn maar die komen niet zo vaak naar voren in de berichten)
is mijn conclusie met vooroordeel dat ik geen innova's wil.
Ik zeg erbij met vooroordeel omdat ikzelf nog geen ervaring heb met Innova's
euh ik kies dan toch maar voor een ander merk aangezien ik tijdens de lange trips geen zin heb in band problemen.
voor de mensen die er geen trips mee maken en alleen crossen ist mischien een goede band.
Ik moet er vooral kunnen vertrouwen dat ik er weer mee thuis kom.
Als ik dan lees dat er wel eens probleempjes zijn en over andere banden hoor je niet dat er problemen mee zijn(er zullen er vast wel zijn maar die komen niet zo vaak naar voren in de berichten)
is mijn conclusie met vooroordeel dat ik geen innova's wil.
Ik zeg erbij met vooroordeel omdat ikzelf nog geen ervaring heb met Innova's
-
- Quadfanaat
1
er schijnt 1 slechte serie te zijn geweest.
Ik ging ook weg voor andere banden hoor.
hat de revieuws al gelezen over de innova,s
maar had nooit verwacht dat ik andere zou krijgen.
dus ik probeer het zeker met deze innova's.
Stel dat ze gelijk hebben en het echt maar 1 slechte serie was.
dan zal ik nu superbanden hebben.haha]groetjes
Ik ging ook weg voor andere banden hoor.
hat de revieuws al gelezen over de innova,s
maar had nooit verwacht dat ik andere zou krijgen.
dus ik probeer het zeker met deze innova's.
Stel dat ze gelijk hebben en het echt maar 1 slechte serie was.
dan zal ik nu superbanden hebben.haha]groetjes
-
- Quadfanaat