wat tankt men hier?
-
- Quad Master
- Berichten: 1516
- Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
- Locatie: zakkemakke
Ik las dit bericht gister en heb vandaag gelijk 98 getankt en tot mijn verbazing
had ik nog meer gas reactie en meer kracht vooral in de 4 en 5 de versnelling
hij zat nog half vol met 95 dus heb er gewoon 98 bij gemikt.
Dus hoop als ik hem een x helemaal leeg heb en 98 er in mikt dat hij nog beter loopt.
had ik nog meer gas reactie en meer kracht vooral in de 4 en 5 de versnelling
hij zat nog half vol met 95 dus heb er gewoon 98 bij gemikt.
Dus hoop als ik hem een x helemaal leeg heb en 98 er in mikt dat hij nog beter loopt.
98 ongelood kijk niet op een centje meer of minder
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
vastgelopen dan nog wel, wat had die van mods? Ik begrijp niet hoe je met 95 octaan iets laat vastlopen zonder dat je het op tijd en stond hoort.Skicks schreef:Indien de motor getuned is raad ik iedereen aan om 98 ongelood te tanken! heb een vriend welke zijn z400 vastgelope is door 95! zuigerveren zetten zich dan vast op de zuiger, welke gaat kantelen en groeven maakt in je cilinder!
greetz,S
White LTZ-450 - powered by MSD -
wel ja kan het niet echt vastgelopen noemen, mijn foutje! hij deed het onderhoud op zn quad, samen met de distributie ketting te vervangen. Alles stak terug in elkaar, en we kregen de quad NIET gestart, maar dan echt niet!Fré schreef:vastgelopen dan nog wel, wat had die van mods? Ik begrijp niet hoe je met 95 octaan iets laat vastlopen zonder dat je het op tijd en stond hoort.Skicks schreef:Indien de motor getuned is raad ik iedereen aan om 98 ongelood te tanken! heb een vriend welke zijn z400 vastgelope is door 95! zuigerveren zetten zich dan vast op de zuiger, welke gaat kantelen en groeven maakt in je cilinder!
greetz,S
hebben allerlei troubleshoots gedaan, maar niets ging! hebben de carb opengehad, kleppen gerodeerd,... als laatste gingen we de cilinder openen om de piston te bekijken (was als laatste omdat we geen drukmeter hadden voor de compressie te meten). had gezien wat er scheelde, binnen gedaan bij jumpingjet voor een perfecte oplossing, en die mannen hebben ons gezegt dat de veren gewoon potvast waren op de piston zelf, zodat de piston plaats over had in de cilinder. Gelukkig was de cilinderwand zelf niet aangetast. Men heeft ons verteld dat het niet veel scheelde (+- een uur meer draaitijd, en de wand was stuk). Zij hebben ons gezegt dat het van fout tanken kwam, 95 ipv 98...
opties: nokken, hogedrukzuiger, inlaat, uitlaat, ...