blaster200 schreef:Mijn buurjonge heeft een pitbike (immitatie 110 honda blok 4takt en die gaat 90 en trekt hard, ik weet nie wat jij verkeerd doet)
of zijn km teller klopt niet of je hebt niet goed gekeken
een 110cc immitatie haalt ongv 80
mij 125cc immitatie haalt net de 90 en trekt goed (ik heb dus ook een pitbike)
je hebt automaten, handgeschakelde, de 1 heeft grote wielen de ander kleine.
kun je nooit zeggen hoe hard die precies loopt...
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0 Piaa extreme white lampen
Bleu light
blaster200 schreef:Mijn buurjonge heeft een pitbike (immitatie 110 honda blok 4takt en die gaat 90 en trekt hard, ik weet nie wat jij verkeerd doet)
of zijn km teller klopt niet of je hebt niet goed gekeken
een 110cc immitatie haalt ongv 80
mij 125cc immitatie haalt net de 90 en trekt goed (ik heb dus ook een pitbike)
je hebt automaten, handgeschakelde, de 1 heeft grote wielen de ander kleine.
kun je nooit zeggen hoe hard die precies loopt...
@OpticalNicolas jij moet DRINGEND hulp gaan zoeken . Ga naar een praat groep ofzo .Of start een chinees forum met jou quad's dan heb je de juiste groep mensen om mee te praten. Ja ik weet het ik heb een adly ma ik ga snel een BANSHEE halen en jij wilt aleem maar je chineese drol houden .En zelf een uitlaat maken met achteruit blazen ga jij nog harder .Mijn adly loopt standaart al 55 en dat is een 50cc
Laatst gewijzigd door WJB#222 op wo 18 okt, 2006 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
OpticalNicolas schreef:
maar ze zijn da hier al gewoon, ik woon op een houtzagerij en als men peter zijn machines ingang zet maakt dit VEEL MEER lawaai als dat quadje
en een demper maken is dit dan mogelijk met wol ofzo?
tis wel gewoon om me wat te ammuseren
Gaat uw peter dan gaan toeren met zijn machines op straat? Amai dan heeft hij ook een lange verlengkabel nodig.
OpticalNicolas schreef:
maar ze zijn da hier al gewoon, ik woon op een houtzagerij en als men peter zijn machines ingang zet maakt dit VEEL MEER lawaai als dat quadje
en een demper maken is dit dan mogelijk met wol ofzo?
tis wel gewoon om me wat te ammuseren
Gaat uw peter dan gaan toeren met zijn machines op straat? Amai dan heeft hij ook een lange verlengkabel nodig.